Skip to main content

Mijn abonnement is sinds 26/6  aktief. 
op 18/7 heb ik Sidekix gebeld wanneer mijn welkomstcadeau (iPad) wordt geleverd. Ik kreeg antwoord dat de iPads besteld waren en in die week binnen werden verwacht.

Vandaag 18/8 nogmaals bij Sidekix nagevraagd en kreeg weer als antwoord dat de iPads besteld zijn. 
Toen ik vertelde dat ik 3 weken terug dezelfde vraag had gesteld kreeg ik 3 verwarrende antwoorden: ze zijn onderweg, deze week uitsturen , over 2 weken…

Al met al geen duidelijke antwoorden en ik krijg het gevoel aan het lijntje te worden gehouden.

Graag ontvang ik een betrouwbaar antwoord 
 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Correctie: vandaag 18/8 moet zijn  7/8


Hoi @HV11, welkom op ons forum!
Alles hierover kun je vinden op onze kennisbank:

Inhoudelijk kan ik je daar vanuit KPN ook verder niet mee helpen, ik snap dat je graag duidelijkheid wilt maar daarvoor moet je echt bij hen terecht.

Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


U zult begrijpen dat ik niet blij ben met het antwoord. Jammer dat KPN blijkbaar geen invloed heeft op de vage informatie die ik van Sidekix heb gekregen.
KPN heeft de afhandeling van het welkomstcadeau weliswaar aan Sidekix uitbesteed maar is naar mijn mening wel verantwoordelijk dat Sidekix duidelijke levertijd formatie verstrekt. 


Ik neem deze feedback ook zeker mee, maar voor de oplossing zul je bij sidekix moeten zijn