Skip to main content

Dag KPN,

Ik ben momenteel in het buitenland en ik ben mijn simkaart verloren.
Ik wil via mijnKPN een vervangende simkaart aanvragen, echter wordt er een SMS-code gestuurd ter verificatie. Dat gaat natuurlijk niet, omdat ik geen simkaart meer heb.

Ik probeer jullie te bereiken via de chatbot, alleen wil de chatbot dat ik door jullie gebeld wordt. Ook dat gaat niet omdat ik geen simkaart heb.

Verder zie ik dat ik in mijnKPN het verkeerde adres staat. Ik zou dit adres graag willen wijzigen, zodat de simkaart naar het juiste adres wordt gestuurd. Echter om het nieuwe adres te bevestigen, wordt er een SMS-code gestuurd. Dat is natuurlijk niet mogelijk omdat ik geen simkaart meer heb :)

Wat kan ik doen?
En is het mogelijk om contact met jullie op te nemen zonder toegang te hebben tot mijn Simkaart? 

Hi @cuyzu en welkom op het forum! Wat zuur dat je je simkaart bent verloren. 😬

Mocht het inmiddels nog niet gelukt zijn, neem dan telefonisch contact met ons op hierover. Hopelijk heb je daar nog een ander toestel dat je mag lenen of gebruiken. Vanuit het buitenland kan dit via +316 1200 1200. Als je inspreekt dat je jouw toestel bent verloren dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn, dit kan 24/7. 
Dan pakt mijn collega dit verder met je op!Â