Skip to main content

Op 14 februari heb ik een Sim only abonnement afgesloten. Nu zie ik op de factuur dat hoger bedrag wordt gefactureerd dan afgesproken. Afgesproken is eerste 24 maanden 17,50 Echter wordt er 22,50 factureert. Kan dit opgelost worden? 

tweede vraag is er is ook 25 euro Eenmalig Aansluit kosten van 25,00 euro factureert, er is mij door 3 personen gezegd dat 25 euro gecrediteerd zou worden, tot nu toe niet gebeurd. 

Zou graag hulp ontvangen van KPN om dit op te lossen.

 

Alvast bedankt,

Mira

Hi @Myraa, als je factuur hoger uitpakt dan verwacht, snap ik heel goed dat je even aan de bel trekt!

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor nog het betreffende mobiele nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in het opmerkingsveld van je profiel wille noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


Done, in mijn profiel nr van mobiel ingezet plus 3 laatste cijfers van IBAN


Hi Maja,  heb je al iets kunnen uitzoeken? In mijn Opmerkingsveld staat mijn 06 nr en laatste 3 cijfers van IBAN.

Hopelijk snel een oplossing,

Myraa

 


Bedankt @Myraa!

Ik zie de prijs wel goed op je factuur staan gelukkig, de eerste factuur pakt echter altijd hoger uit doordat er meer dan 1 maand op in rekening wordt gebracht.

De eerste volle maand die je betaalt is als volgt opgebouwd:

Periode 04.03 - 03.04

KPN 10 GB en onbeperkt bellen/sms €22,50

Korting + 2 GB extra                           €-2,50

Korting op Mobiel                              €-2,50

Het abonnement kost €22,50 en daar gaat in totaal €5,- korting af waardoor je uitkomt op €17,50 :slight_smile:

Verder zie ik dat de vergoeding voor de aansluitkosten eergisteren in is gevoerd, die vergoeding ga je terugzien op je volgende factuur!


Dankjewel Maja voor het uitzoeken en voor je snelle reactie.

Myraa

 

 


Graag gedaan :blush: