Skip to main content

Vanaf 2011 heb ik een abonnement bij de KPN.

In september ga ik over naar een andere provider. 

Nu krijg ik een mail waarin staat dat ik stop voordat mijn abonnement is afgelopen en daarom een afkoopsom zou moeten betalen?

Lijkt me erg vreemd na 10 jaar? Daarnaast weet ik niet hoe hoog de afkoopsom zou zijn.

Graag hoor de uitleg hiervan. 

Heeft u wellicht recent het abonnement verlengd?


Hallo @Juline de Wit 

Is het nog steeds hetzelfde abonnement uit 2011? Een mobiel (?) abonnement wat al die tijd is doorgelopen als contract voor onbepaalde tijd? Heb je al die tijd nooit “verlengd”? 

Dan zou je een opzegtermijn van 1 maand hebben en is een afkoopsom inderdaad erg vreemd.

Heb je in MijnKPN gekeken naar de contractgegevens? Daar staat welk abonnement je hebt en wat de einddatum is.


Nee ik zit onafgebroken bij de KPN sinds 2011, wel hebben we in januari 2022 ESPN erbij genomen, kan dat er iets mee te maken hebben?


Nee ik zit onafgebroken bij de KPN sinds 2011, wel hebben we in januari 2022 ESPN erbij genomen, kan dat er iets mee te maken hebben?

Wellicht is dus het abonnement toen omgezet naar een Hussel abonnement. Misschien betekende dat een nieuw jaarcontract. 


Nick83, die heb ik in januari 2022 erbij genomen 😃


Nick83, die heb ik in januari 2022 erbij genomen 😃

Ja... dat schreef u al...


Nick83 dit hebben we gewoon ingesteld via het menu op de tv en kost iets van 12 euro per maand

Geen bevestiging oid van gekregen daarom lijkt het me niet een nieuw abonnement vandaar mijn vraag


…knip…
Heb je in MijnKPN gekeken naar de contractgegevens? Daar staat welk abonnement je hebt en wat de einddatum is.

 


RBxx ja net gedaan daar staat 2015-2016 dat klopt niet want ik betaal elke maand 74 euro en heb nog steeds KPN sinds 2011

Heel vreemd 


@Juline de Wit een moderater kan dit voor je nakijken en duidelijkheid geven. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of drie. 


Bedankt Joep!


Hallo @Juline de Wit voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402.

 


Hoi JanD, net gedaan en ik blijk geen afkoopsom te hebben...…

Is een standaard tekst in de mail als iemand abonnement opzegt werd aangegeven 

Dus topic alweer klaar