Skip to main content

Heb sinds December 2023 geen mobiel meer maar ik betaal nog wel steeds

Heb je het wel opgezegd en heb je daar bevestiging van?

Snelst is klantenservice bellen. Mocht het toch nog lopen kun je het langs die weg alsnog opzeggen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @shortcheese75, wat een nare situatie. Mijn sterke vermoeden is dat de opzegging die jij doorgegeven hebt, niet (goed) is doorgekomen of verwerkt is. Je kunt hiervoor het beste bellen, zodat je een medewerker van de afdeling "Contracten" kunt spreken over deze situatie. 


Klantenservice wil niks doen , en snap ik ook wel dat is lekker makkelijk verdienen aan mensen met een Aow , we maken het zo lastig voor ze dat ze toch geen contact op kunnen nemen.

Gewoon respectloos


Hallo @shortcheese75, wat een nare situatie. Mijn sterke vermoeden is dat de opzegging die jij doorgegeven hebt, niet (goed) is doorgekomen of verwerkt is. Je kunt hiervoor het beste bellen, zodat je een medewerker van de afdeling "Contracten" kunt spreken over deze situatie. 

Of even langs een lokale KPN-winkel gaan @shortcheese75 


Als jij een opzegging hebt doorgegeven, dan moet daar iets van terug te vinden zijn @shortcheese75. Al is het maar een notitie van het feit dat je destijds in december 2023 gebeld hebt met KPN. 

Is het abonnement inmiddels nu al wel stopgezet inmiddels? 


Reageer