Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds half december wordt het Xbox Game Pass Ultimate abonnement in rekening gebracht. Ik heb dit nooit geactiveerd. Ik heb ook nooit een e-mail ontvangen dat dit abonnement is geactiveerd. Toen ik het op mijn factuur zag staan, heb ik direct de klantenservice gebeld. Na lang praten zegde de medewerker toe dat de abonnementskosten op de eerstvolgende factuur zouden worden gecorrigeerd. Nu een maand later zijn de kosten op de volgende factuur niet verrekend, en zijn er zelfs opnieuw kosten voor dit abonnement in rekening gebracht. Wederom met de klantenservice gebeld. Die medewerker sprak me op onklantvriendelijke wijze verwijtend toe dat ik dit zelf dan wel geactiveerd zou hebben (overigens zij ze eerst dat KPN deze service zelf helemaal niet aanbiedt). Uiteindelijk heeft deze medewerker het abonnement stopgezet, maar ze weigerde de in rekening gebrachte kosten te crediteren. Gelet op de hoeveelheid berichten die ik over dit onderwerp vind op dit forum, lijkt er wel degelijk een fout bij KPN te zijn waardoor klanten uit het niets met dit abonnement zitten opgescheept. Ik hoop ook ik de in rekening gebrachte bedragen z.s.m. krijg teruggestort.


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]

Hoi @Esthr, ik heb even meegekeken. Ik zie dat de Xbox game pass de laatste dag van deze maand stopt. Ik zag alleen nog geen vergoeding. Deze heb ik er voor je ingezet en vind je in mindering op de volgende factuur. 

Mocht er nog iets zijn, laat het dan weten. 


Hier exact hetzelfde verhaal. Nooit iets geactiveerd maar wel betaald de afgelopen maanden. Vandaag gebeld en ik zou dit 4 februari hebben geactiveerd.. in geen mogelijkheid dat ik dit gedaan zou hebben maar toch ga je aan jezelf twijfelen.. Ik zou alleen mijn geld terug kunnen krijgen als ik zou kunnen aantonen dat ik niet degene was die dit abonnement zou hebben aangeklikt. Hoe dan?! Gezien de vele berichten op dit forum van mensen die hetzelfde is overkomen eis ik mijn geld terug 


Hoi @Robert02, mag ik eens meekijken? Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Dag Bart, bedankt voor de snelle reactie. 

Ik heb mijn profiel aangepast, gr Robert


Ik heb meegekeken en overlegd. We hebben besloten het te vergoeden. Je zult het bedrag in mindering zien op de volgende factuur.Â