Skip to main content

vanaf het moment dat ik klant ben bij KPN mislukt de incasso. De Rabobank geeft aan dat er helemaal geen incasso door KPN is aangevraagd. Zelf kan ik in mijn KPN niks wijzigen.

Hoe nu verder??

 

Welkom bij ons op het forum @jw123. Wat gek dat de incasso sinds het begin niet lukt! Het kan zijn dat het mandaat (zoals dat zo mooi heet) voor de incasso niet goed is geactiveerd waardoor het niet gebeurt. Heeft de Rabobank ook gekeken of er mogelijk een blokkade op incasso's vanuit ons staat?

Als er geen blokkade is kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen (0800-0402), voor vragen over betalingen is dat de beste route.


Dag Jasper,

Ik ben begonnen bij de bank. Daar staat niks geblokkeerd. (Er staat überhaupt niks geregistreerd wat gerelateerd is aan KPN)

Ik heb een paar pogingen gedaan om met 0800-0402 te bellen. Twee keer werd de verbinding verbroken , de derde keer kreeg ik een medewerkster aan de lijn die ruggespraak ging houden met een andere afdeling. Helaas bleef het daarna stil.

Ik had de goede hoop dat ik via dit forum de zaak vlot zou kunnen trekken. Om nog meer tijd te verkwisten, los van de ergernis, met bellen naar de zgn “klantenservice” zie ik niet zitten.

lig dank voor je reactie!!


Dat ging niet heel soepel telefonisch begrijp ik, als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik er ook een blik voor je op werpen. Hou er rekening mee dat ik mogelijk niet alles kan zien en je toch moet doorverwijzen naar het nummer. 

Het klinkt alsof de laatste collega die je aan de lijn had wel contact zocht met de juiste afdeling maar de uitkomst kwam niet bij jou begrijp ik.


Dag Jasper,

De gevraagde gegevens ingevuld.

Met groet.


Merci @jw123, ik heb daarmee voor je gekeken. Mijn vermoeden over het mandaat was inderdaad wat er speelt. Ik heb die bij deze geprobeerd te heractiveren, als dat lukt zal de incasso vanaf een van de volgende facturen wel automatisch moeten gaan.


Top! we gaan het beleven….

Vriendelijke groet


Ik ben ook benieuwd of het nu goed gaat, ik wacht het ook af 🤞