Skip to main content

Vorig jaar oktober ons abonnement veranderd, dit in verband met het slechte internet en tv boven.

Mij werd gezegd dat als ik 2 extra wifi punten zou aanschaffen dit verholpen zou zijn..

Abonnement was verouderd ivm ondertussen de aanleg van glasvezel.

Het abonnement zou onder de zelfde voorwaarden worden overgenomen!

 

Maar sinds de verandering betaal ik dus WEL voor Espn en Spotify.

Spotify staat dus sinds die tijd onder online aankopen.. 10,99

De gratis Espn was als ik mij het goed herinner een compensatie omdat hbo niet meer beschikbaar was in Nederland via kpn.

 

Als ik dit geweten had was ik natuurlijk 'gewoon' bij mijn oude abonnement gebleven. Terug naar dat abonnement kan niet meer en klantenservice zegt ook niets te kunnen doen..

En het internet is nog steeds ook met twee extra wifi punten gewoon ruk..

Ik zeg vandaag nog overstappen!


Ik zeg vandaag nog overstappen!

Dat kan nog niet, want @Fam P zal in oktober een nieuw jaarcontract gekregen hebben.


Spotify kost in iedergeval niets meer. Bij uw vorige abonnement was dat zogenaamd "gratis". Maar de prijs zat gewoon in de pakketprijs inbegrepen. 


De gratis Espn was als ik mij het goed herinner een compensatie omdat hbo niet meer beschikbaar was in Nederland via kpn.

HBO is nu in iedergeval wel beschikbaar:

https://www.kpn.com/beleef/blog/hbo-max-bij-kpn.htm


Hi @Fam P,

Wat jammer dat het anders uitpakt dan je uit is gelegd 😕

Je geeft aan dat je een abonnement had waar Spotify bij inbegrepen was, dat houdt in dat je een behoorlijk oud abonnement zal hebben gehad aangezien we Spotify als sinds 2017 niet meer op deze wijze aan mogen bieden.

Op het moment dat je nu een ander abonnement neemt, zullen wél dezelfde opties over worden genomen, maar komt dit er in de administratie wat anders uit te zien. Weet je zeker dat je nu MEER betaalt als bij je vorige abonnement? Onze nieuwe abonnementen hebben alle extra's apart op de factuur staan, maar in totaal ben je daarmee zeer waarschijnlijk alsnog (fors) goedkoper uit als bij je vorige abonnement. Mocht dit echt niet het geval zijn en je bent nu duurder uit, dan wil ik je even aanraden om contact op te nemen zodat nagekeken kan worden waarom je duurder uit bent met een nieuw abonnement. 


Reageer