Skip to main content

Beste kpn,
Kan jullie service nog waardelozer dan dit?.
Op 12 januari vraag ik een simpele verhuizing van A naar B, vervolgens krijg ik te horen dat de verhuizing gepland sta op 16-04. Daarna moet ik elke dag bellen voor dezelfde verhuizing en krijg de ene na de andere incompetente werknemer aan de lijn. Vervolgens heb ik besloten om het maar helemaal op te geven, krijg een bevestigingsmail dat de einddatum 08-03-2023 is. De status werd niet aangepast dus ik weer contact opgenomen en toen was er niks doorgekomen(terwijl ik bewust de bevestigingsmail heb bewaard.
Ik ga jullie dus ook houden aan deze datum en zet na deze datum de automatische incasso stop aangezien er niet serieus word om gegaan met mijn vele mail verkeer en nog meer belletjes met jullie! Fout op fout word er gemaakt en kennelijk niks genoteerd terwijl ik al jullie mail wel bij houdt. Heel veel succes met jullie product!
Mvg Michael Akkerman 


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Welkom op het forum @Makkerman. Dat klinkt als een vervelende situatie. 

Wel ben ik bang dat ik via het forum hier niet mee kan helpen. Dit is echt iets dat via de telefonische klantenservice opgelost moet worden. 

Ik wil je aanraden in ieder geval alle bevestigingen goed te bewaren. Maar via het forum kunnen opzeggingen helaas niet worden doorgevoerd. 🙁