Skip to main content

Ben zeer ontevreden over sales afdeling. Beloftes doen en daarna wordt je niet meer gebeld. Ook niet als je zelf naar salesafdeling belt, je wordt aan het lijntje gehouden. Service is niet best. Zit gelukkig nog in mijn opzegperiode. Heb spijt van overstap

Ik had met kpn salesafdeling de afspraak gemaakt dat de kosten van de monteur vergoed zouden worden plus 5 euro extra korting mobiel. Na installatie zou ik teruggebeld worden. Tot op heden word ik niet gebeld. Ik word aan het lijntje gehouden. Persoon die afspraak heeft gemaakt met mij is niet bereikbaar. Je kan fluiten  naar compensatie. Wil nu terug naar Ziggo. 


Afgesproken om bedraad te installeren. Monteur komt en zegt dat er een extra monteur moeten komen omdat je niet alleen in kruipruimte mag. Nieuwe afspraak duurt een paar weken.Ondertussen heeft hij me afgemeld bij Ziggo. Ik heb vooraf duidelijk aangegeven dat monteur in kruipruimte moet. Heb nu maar iets draadloos geregeld met tv.


Dag @Harry Vd M dat klinkt niet best. U heeft een orderbevestiging gehad van wat u heeft besteld.  Wijkt die af van wat er is afgesproken?


Goedemorgen @Harry Vd M en welkom hier op ons forum :)
Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden al is de aanleiding natuurlijk wat minder. Wanneer er een belofte wordt gedaan dat je wordt teruggebeld, dan moeten dit soort afspraken natuurlijk worden nagekomen en dat is in jouw geval duidelijk niet gebeurd. Voor wat het waard is, wil ik je daarvoor in ieder geval oprechte excuses voor aanbieden. Begrijp ik goed dat er inmiddels wel een nieuwe afspraak is gemaakt (omdat je aangeeft dat het een paar weken duurt)? En we zijn inmiddels een paar dagen later dus ergens hoop ik dat er inmiddels alsnog contact met jou is opgenomen. Mocht ik vanaf hier ergens nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan ook vooral weten!