Skip to main content

 

Ik ben overgestapt per 1 juli. Op vrijdag 30 juni had ik voor het laatst KPN verbinding in onderstaande mail geven jullie ook aan dat het op 1 juli niet meer werkt:

Echter schrijven jullie wel nog af voor heel de maand juli (idiote actie als je het mij vraagt, maar mij werd verzekerd dat dit (een maand later!) gecorrigeerd ging worden).

 

Helaas lukt het corrigeren jullie niet goed:

  1. Het zou natuurlijk -71.50 moeten zijn.
  2. Zelfs als zou ik voor welke reden dan ook wel 1 en 2 juli moeten betalen, waarom kost het 71.50 - 63.15= €8.35? Dit zou betekenen dat de maand juli €8.35/2*31 = €129.43 zou kosten! Ik wist dat er inflatie was, maar dat jullie zo duur zijn geworden verbaasd mij. Blij dat ik weg ben.

 

Via de telefoon geven jullie op 2 augustus aan het op te lossen (moet wel weer een maand wachten, kan volgens jullie niet anders door jullie gare systeem). Maar vervolgens ik hoor vervolgens niks meer. Wat een aanfluiting en zonde van mijn tijd.

 

Aangezien bellen het niet oplost en jullie geen mail optie bieden, dan maar hier. Beetje genant als je het mij vraagt.

Kpn, kan ik hier een reactie verwachten, of?


Kpn, kan ik hier een reactie verwachten, of?

Hallo @Gebruiker1111 je krijgt binnen een paar dagen een reactie.

Voor een snellere reactie kun je beter even bellen met 0800 0402 afdeling Collections.

 


Goedemiddag @Gebruiker1111 en welkom hier op ons forum!

 

Kpn, kan ik hier een reactie verwachten, of?

Hallo @Gebruiker1111 je krijgt binnen een paar dagen een reactie.

Voor een snellere reactie kun je beter even bellen met 0800 0402 afdeling Collections.

 

Heb je dit advies nog opgevolgd? Dat zou namelijk ook mijn eerste advies zijn. Bellen met 0800 0402, aangeven dat je graag een medewerker wenst te spreken die je vervolgens door kan verbinden met Collections. Dit is onze financiële afdeling en zij zouden dit voor je moeten kunnen corrigeren!


@JanZ_  Kunnen jullie het niet gewoon oplossen? Ik zit niet te wachten op nog een telefoongesprek met mooie beloftes en dan weer een maand wachten voor niks.


@JanZ_  hallo KPN? 


@JanZ_  hallo KPN? 

Goedemorgen @Gebruiker1111!
Zoals ik eerder heb aangegeven, dien je hiervoor even contact op te nemen met de afdeling collections, te bereiken via het gratis nummer 0800 0402. Dit zijn in de regel geen zaken die we via het forum regelen! 


@JanZ_ Lekkere tip Jan. Nog een uur van mijn tijd verdaan. Weer 2 keer belofte dat het opgelosd wordt, en weer niks.

 

Hou die schrale 8 euro maar, en investeer het in een rekenmachine en/of de service.


Reageer