Skip to main content

Goedemiddag, 

25 januari heb ik een abonnement genomen bij kpn voor internet+tv. In combinatie met mobiele telefonie. Ik heb KPN gekozen vanwege het smart tv welkomstcadeau. Echter toen ik mijn contract las, stond dit nergens in. Ter verduidelijking: De keuze was (zoals ik heb aangeklikt) een smart tv én 6 maanden korting óf smart tv én 2 wifi punten.

 

Toen ik de klantenservice belde werd mij omslachtig verteld dat ze het heel vervelend vonden, maar dat er iets mis was gegaan en ze er niets aan konden doen. De tv's zouden op zijn. Nergens in de aanbieding stond dat de tv's in beperkte oplage waren.

 

Bij andere providers was ik goedkoper uit geweest. Ik zou het abonnement afzeggen ware het niet dat ik nu al een mobiele telefoon op afbetaling heb en dus geen combideals bij een andere provider meer kan nemen. 

 

Nu zou ik graag weten of er een compensatieregeling getroffen kan worden?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Z.

Hi @Indie5 en welkom op het forum! Wat zuur dat het mis is gegaan met het welkomstcadeau. 😥 

Als deze niet op het contract staat dan is deze niet in de bestelling opgenomen. Je kunt dan inderdaad nog annuleren, maar de actie is inmiddels voorbij en de TV's kunnen nu niet meer aangevraagd worden. Die actie liep t/m 29 januari. 

Helaas kan dit dus niet geregeld worden, het contract is leidend. Als het goed is heb je dan wel een andere vorm van een welkomstcadeau op je contract staan. De 6 maanden korting bijvoorbeeld. Klopt dat? 

Mochten de diensten nog niet actief zijn, dan kun je deze nog annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. We hebben regelmatig acties, dus je kunt het erop wagen om te zien of er binnenkort weer een actie komt, of dat je het zo laat.