Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag een specificatie van de aankoop van mijn telefoon. Nu staat er op mijn factuur: “bijbetaling toestel”. Ik wil graag een factuur waarop het merk en het model staat. Dit in verband met cashback terugvragen.

Ik hoor graag van u, alvast hartelijk dank.

 

MvGr.

Peter Dücker

Hallo @Peter OMC 

 

Vaak kan je die ook hier vinden: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/

 

Zo niet, vul dan je profiel in en geef hier even een melding als je dat gedaan hebt, dan kan een KPN medewerker die factuur naar jou opsturen, duurt vaak even voor ze aan een topic toekomen.


Het aankoopbewijs van het toestel als bijlage opgenomen bij het contract. Het contract sturen wij per e-mail en kun je downloaden in de persoonlijke bestelomgeving. Inloggen kan met het bestelnummer en postcode. 
Als je het contract zelf niet meer hebben en het downloaden lukt ook niet, dan kun je een kopie van het contract opvragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via het Forum, zoals GeSp al noemde.
    Graag de volgende gegevens: jouw volledige naam en geboortedatum, ordernummer en/of klantnummer, postcode en huisnummer en het type toestel.
    Als je hier een seintje geeft, als je dat gedaan hebt dan kijk ik graag met je mee!

Beste Shyrin, 

 

Erg bedankt voor je antwoord, is precies wat ik moest weten, TOP!

 

MvGr.

Peter Dücker


😊
Heel graag gedaan!