Skip to main content

maandelijks krijg ik spookfacturen met als geadresseerde MailOnly 3328 met een bedrag van € 0,00

 

deze factuur behoort tot klantnummer ******************* en wordt naar mijn niet meer actuele mailadres van Telfort gestuurd: **********************

 

let wel dit email adres behoort tot mijn account van glasvezel en wordt dus nog wel gebruikt door personen/bedrijven die mijn adres nog gebruiken, tegenwoordig maak ik gebruik van Exchange Online met eigen domainname

er is in het verleden flink veel fout gegaan met Telfort en de overgang naar de KPN leverstraat

 deze factuur staat dus ook niet in de overzicht van Mijn KPN

wat is jullie email adres btw, kan die nergens vinden, ook niet via TeamKPN

ps ben medewerker van KPN Security

met vriendelijke groet

Henri Volkers

 

Admin: gegevens verwijderd en verplaatst naar profiel met het oog op de privacy.

 

 

 

Hi @hvolkers! Ik zie de facturen in ons systeem staan. 

Je geeft aan dat er in het verleden dingen fout zijn gegaan met het abonnement. Ik denk dat dit e-mail only abonnement een gevolg is van het herstellen daarvan. 

Ik heb je het e-mailadres dat hierbij hoort per privébericht naar je gestuurd. Als je hier gebruik van maakt hoef je verder niks te doen. Als je het e-mailadres niet gebruikt kan je het abonnement ook opzeggen. Bel hiervoor 0800-0402 of volg de stappen op onze pagina voor het opzeggen van abonnementen

Als je meer inzicht wilt kan je het abonnement ook toevoegen aan je MijnKPN. Kies bij “Producten” voor product toevoegen. Kies dan voor “Thuis”. Bij de vraag of je op dat moment thuis bent kies je voor “Nee”. Ook als je gewoon thuis bent. Gebruik hierna de gegevens op je factuur om het abonnement toe te voegen. 

Laat je hier weten wanneer je nog verdere vragen hebt?