Skip to main content

Dag,

Afgelopen zomer hebben we naast het mobiele Telfort abonnement ook Internet+TV van KPN genomen. Daarbij kregen we de optie om met 5 euro korting een Spotify Premium abonnement te nemen. Hiervoor hebben we een code van KPN toegestuurd gekregen welke we ook geactiveerd hebben. Het Spotify abonnement werkte.

Toen we de factuur van de mobiele telefoon kregen bleek daar plotseling 9,99 euro als online aankoop op  vermeld. We kregen dus geen korting en het werd vermeld op de mobile factuur in plaats van op de internet+tv factuur.

Vervolgens KPN telefonisch benaderd. Uitleg was dat we geen recht op de korting hebben omdat het een Telfort mobiel abonnement betreft. Per direct (oktober 2021) hebben we de opdracht gegeven om het Spotify abonnement te stoppen.

Echter tot op heden is het niet gelukt om dit abonnement te stoppen.

Spotify geeft aan dat KPN de enige partij is die het abonnement kan stoppen.

In diverse telefoongesprekken met KPN heb ik niet duidelijk kunnen maken dat het probleem bij KPN ligt. Ook in een KPN winkel geweest om het uit te leggen. Deze gesprekken waren zeer vervelend, er was geen enkel begrip voor ons probleem, ik ben simpelweg de winkel uitgezet.

Mijn  vraag is hoe kan dit abonnement per direct gestopt worden? We willen volledig van dit Spotify abonnement af. Wie kan mij helpen, ik ben inmiddels meer dan 5 maanden bezig dit probleem op te lossen.

Groet, W.J.A. van Delft

 

 

 

Welkom op het forum @Matthieu v H! Ik zie met de gegevens in je profiel dat er al een klacht loopt. De notities daarin geven aan dat Spotify op de factuur al is stopgezet. De volgende factuur voor je mobiele abonnement ontvang je over ongeveer 2 weken. Hierop moet alles in orde zijn. 

Ik ga dit topic voor je open laten staan tot die tijd. Dan kan je zelf via de factuur bevestigen dat alles nu in orde is. :relaxed: 


Het probleem is nu inderdaad opgelost. KPN heeft het Spotify Premium abonnement stop gezet en de kosten hier van komen ook niet meer op de factuur voor.


@Matthieu v H dat klinkt me als muziek in de oren. 😉Â