Skip to main content

Al 3 maanden wordt er op mijn factuur een abonnement voor spotify in rekening gebracht, terwijl ik deze niet besteld heb. Al het mogelijk gedaan, bellen, chatten, bezoek kpn winkel. Probleem nog niet opgelost.

Dus ik betaal voor een product die ik niet besteld heb noch gebruik. Ten einde raad hoe los ik dit op?

Jeetje wat een zooi bij kpn!!!! Ik was jaren klant bij xs4all nooit geen probleem …

RADELOOS !!!

Welkom op het forum @kvter! Heeft iemand anders toegang tot je MijnKPN? Verander sowieso het wachtwoord voor de zekerheid als je dit nog niet gedaan hebt. 

Vul ook je profiel in. En laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan zoek ik het voor je uit en herstel ik het. 🙂


beste Bram,

Ik heb daarnet mijn profiel aangemaakt. Mijn wachtwoord heb ik al veranderd. Ik ben alleenstaande; misschien heeft mijn half blinde hond Spotify besteld 🙄……

Alvast bedankt!

Hartelijk

Karin


@kvter ik heb het voor je nagekeken. Je half blinde hond is volledig onschuldig! 

Spotify stond nog op je rekening omdat de wijziging om dit weg te halen nog niet voltooid was op dat moment. 

Dat is nu wel het geval. Het product Spotify zit niet meer in je pakket. Daarnaast is er een vergoeding op de factuur gezet om het terug te betalen. Deze staat op de factuur van 5 januari. 

Wil je bevestigen dat je dit van jouw kant ook ziet? En als je nog wel Spotify ergens betaald aan ziet staan laten weten waar je dit ziet?


Beste Bram,

Bedankt! 👍

Hopelijk opgelost

Karin

 


Al 2 maanden wordt er op mijn factuur een abonnement voor spotify in rekening gebracht, terwijl ik deze niet besteld heb. Probleem nog niet opgelost.

Dus ik betaal voor een product die ik niet besteld heb noch gebruik. Ik verwacht geld terug


Hi @Mario.lubin! Ik wil je graag helpen met dit probleem. Maar wil je vragen daarvoor een eigen topic aan te maken. Dan kunnen we je beter helpen. Als je ook je profiel invult kan de moderator die je topic oppakt gelijk voor je aan de slag. 

Geef duidelijk aan wat er aan de hand is. Het duurt doorgaans een paar dagen voor een moderator je topic oppakt.