Skip to main content

Wij hadden via onze mobiele abonnement Spotify Premium. Dit hebben wij in juli via MijnKPN opgezegd. Daarbij werd vermeld dat het wel nog op de factuur van augustus zou staan, maar daarna niet meer. Ondertussen twee maanden later staat het nog steeds op de factuur als “online aankopen’. 

Bij mijn account op Spotify wordt er aangegeven dat ik bij KPN moet zijn. Daarom heb contact gehad met de klantenservice van KPN, maar die geeft aan dat ik bij Spotify moet zijn. Het abonnement zouden ze zelf niet uit kunnen zetten, omdat het niet meer in het systeem staat. 

 

De klantenservice van Spotify geeft juist aan dat ik bij KPN en Apple moet zijn. Terwijl er nooit een abonnement via Apple is afgesloten. Ik wordt door Spotify verwezen naar deze website, maar heb nog steeds geen oplossing gevonden. 

 

 

Ik wil gewoon mijn premium account omzetten naar een gratis account, kan iemand hiermee helpen. Het gaat om twee spotify premium abonnementen, die omgezet moeten worden naar een gratis account. 

 

Alvast bedankt

Hoi @FamDossantosc, welkom!

Heel goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik zie dat je jouw profiel hebt ingevuld. Heel fijn, want daarmee kon ik gelijk aan de slag. Ik heb het verzoek doorgezet naar de collega's die hierover gaan. Zij zullen dit zo snel mogelijk oppakken.


Reageer