Skip to main content

@Rutger_  Heb je het over de factuur in de forum? Want zie daar wel duidelijk 2x €9,99 staan.
 

1x voor Spotify Premium en 1x onderaan het factuur als “online aankoop"

Dit is juist de issue waarvoor iedereen in deze topic zit. Lijkt mij niet opgelost dus. 

 

Wat is er gaande met deze issue dat meerdere klanten maandelijks teveel betalen? Uitleg en oplossing wordt zeer gewaardeerd 
 

Heb dit zojuist ook geconstateerd op mijn eigen  factuur 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Welkom op het forum. Dat wil ik graag even onderzoeken voor je. Hoe heb je in het verleden Spotify aangevraagd? Direct via KPN of bijvoorbeeld rechtstreeks via de appstore van Google of Apple? Kun je eens checken in de appstore of je daar een abonnement op Spotify hebt staan?


Dit was een promo toendertijd dat Spotify Premium gratis inbegrepen zit bij de all-in-one abonnement. Dat is wat wij hebben genomen en nu al jaren van genieten. Spotify Premium is via KPN aangevraagd.

 

Geen abonnement te zien op de Subscriptions pagina in the App Store


Dan wil ik graag even meekijken! Kun je dan jouw profiel invullen en mij een seintje geven als dat is gedaan?


Info is toegevoegd 


Dank je, ik heb even gekeken en ik zie dat jij een KPN Hussel abonnement hebt, Daar zit geen Spotify bij inbegrepen. Je hebt in het verleden wel een Alles-in-Standaard gehad maar die is in mei juni vorig jaar omgezet naar KPN Hussel. Bij je huidige abonnement is Spotify alleen beschikbaar als een betaalde dienst. En ik zie die ook maar 1x terug op de factuur van augustus. Of neem je ook nog andere diensten van KPN af? 


Nooit eerder extra diensten afgenomen buiten een abonnement. 

Wat opvalt is dat er wel een verandering te zien is in de facturering en dit buiten de inflatiecorrectie die is toegevoegd in Juli. Kunt u mij uitleggen wat deze verandering inhoud?

 


Die verandering kun je terugzien in MijnKPN CEAM. En dat gaat dan inderdaad om Spotify Premium. Volgens mijn gegevens is deze recent ingeschakeld. Dat is dus niet naar jouw wens en ben je dat niet zelf geweest? Als dat niet het geval is dan wil ik je verzoeken om jouw wachtwoord voor MijnKPN te wijzigen. En als je mij toestemming geeft dan zet ik Spotify Premium uit als extra dienst onder jouw abonnement. 


Dat is best wel vreemd. Wij hebben sinds het begin (all-in-one abonnement) altijd de Spotify Premium gehad via KPN dus uitzetten hoeft niet. Blijft wel een mysterie hoe wij het hebben maar dat volgens de gegevens van KPN het recent blijkt te zijn ingeschakeld waardoor er nu extra kosten in rekening worden gebracht. Dat snap ik niet helemaal


Je hebt inderdaad in het verleden een abonnement gehad waar die bij inzat waar de prijs van het abonnement hoger lag. Die is vorig jaar omgezet naar KPN Hussel, onze laatste abonnementen. Daar zit geen Spotify bij in vrees ik en kan alleen functioneren als losse optie. 


Allemaal duidelijk en kan ik jou en KPN alleen maar bedanken voor de top service