Goedemiddag,
Ik ben al de hele dag bezig om mijn Spotify abonnement op te zeggen. Ik heb het op 16 mei via de Mijn KPN app opgezegd, daarna bleef het echter gefactureerd worden. Ik heb al vier keer met de klantenservice gebeld, maar zij geven telkens aan dat ze niets voor me kunnen betekenen omdat Spotify als dienst uit mijn abonnement is verdwenen en ze zogenaamde de online aankoop niet kunnen blokkeren.
Inmiddels heb ik contact gehad met Spotify zelf, daar werd ik naar doorverwezen. Zij hebben mij geholpen met het vrijgeven van mijn emailadres zodat ik een nieuw account kon aanmaken (met een ander abonnement), maar ze konden helaas het andere abonnement niet beëindigen omdat de aankoop via KPN gaat.
Mijn chat met Spotify:
You|18:51 p.m.
Wat kan ik precies zeggen tegen KPN om ervoor te zorgen dat zij het factureringsprobleem gaan oplossen?
Petrus F.|18:52 p.m.
Dat het Premium abonnement van KPN nog actief is op je account dat je ooit hebt aangemaakt via Facebook. Dit is de gebruikersnaam van dat account: 1147478552
En dat enkel zij dat kunnen annuleren of aanpassen
Wij kunnen dat niet omdat zij de rechten beheren van dat Premium abonnement.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Opnieuw met KPN gebeld, zij gaven aan dat ik de dienst moet annuleren via Google/Play Store. Dit kan echter ook niet, want Spotify heeft nooit als dienst bij mij in de Play Store gestaan. Ik heb er nooit via de play store een betaling voor gedaan. Ik kan het daar dus ook niet als abonnement verwijderen.
Nu heb ik dat aangegeven bij Google, zij hebben gezocht in mijn historie maar ook zij kunnen géén Spotify vinden, en dus kunnen ze het niet blokkeren. Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd en ik word er knettergek van. Ik wil gewoon graag dat die online aankoop op mijn factuur verdwijnt, dat het abonnement stopgezet wordt. Nu heb ik al meerdere topics voorbij zien komen waar hetzelfde probleem beschreven wordt, en bij die mensen is het inmiddels opgelost. Ik hoop dus dat het probleem voor mij ook verholpen kan worden.
Alvast bedankt!
Marjolein