Skip to main content

Op 1-6-2022 heb ik het spotify family account opgezegd. 
Hier kon ik per direct dan ook geen gebruik meer van maken. 
Toch staat er nog een afschrift op de factuur van periode 9-6-2022/9-7-2022. 
 

Ik zou graag zien dat deze van de volgende factuur verwijderd wordt en dat het bedrag van de huidige factuur gecrediteerd wordt. 
 

 

Hoi @Pixlmethis, welkom bij ons op het forum, Als je het hebt gestopt kan ik me voorstellen dat je daar ook niet meer voor wilt betalen. Ik heb nog geen gegevens van je, daardoor kan ik er niets over zeggen.

Als je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invult kan ik meekijken. Als het om Spotify bij een mobiel abonnement gaat kan je daar ook de naam en geboortedatum van de contractant, de laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer toevoegen. Daarna kan je een seintje geven, dan weet ik dat ik mee kan kijken.

Ook kan je telefonisch contact met ons opnemen, dat is in zo'n geval een snellere optie. Dat kan op ons gratis nummer 0800-0402.


Hallo Jasper,

 

De gegevens zijn toegevoegd. Het gaat om een thuisabonnement waar deze aan gekoppeld was. 


Dank je voor de gegevens @Pixlmethis, ik heb daarmee voor je gekeken en ik zie Spotify Family inderdaad nog actief zijn bij het abonnement. Wanneer en hoe had je dit precies opgezegd? Had je daar ook een bevestiging van gekregen?

Als je nu in MijnKPN inlogt, zie je het dan ook nog staan en heb je de optie om het uit te zetten?