Skip to main content

Beste heer, mevrouw van Kpn,
 

Graag zou ik mijn Spotify family abonnement dat bij mijn Kpn internet zat willen stopzetten, liefst met behoud van het accountgeschiedenis zodat we dit op een later tijdstip kunnen heractiveren. Mijn internet abonnement is al gestopt, mogelijk maakt dat het lastig.
 

Ik zie op jullie forum meerdere topics hierover, dus blijkbaar gaat er iets mis. Hopelijk kunnen jullie mij zo helpen, want ik heb net bijna 30 min gebeld met Kpn klantenservice en ik ben niks verder. Ze wist overigens ook niet hoe ik een terugbelverzoek moest inplannen bij Kpn, anders had ik dat gedaan. 

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

Groetjes,

Jasper 

Hi @Jasper757 en welkom op het forum!

Als ik het goed begrijp zijn de vaste diensten dus al opgezegd, maar Spotify Family nog niet? Als deze in het abonnement voor de vaste diensten (internetabonnement) zat dan zou die ook automatisch moeten stoppen. 😕 
Staat op je bevestiging van de opzegging dat deze ook stopt? 

Zo ja, dan kan het soms even duren voordat de accounts weer op ‘Free’ staan. Dat heeft met de verwerking bij Spotify te maken en dit kan uiterlijk een maand na het opzeggen gebeuren. 
De accountgeschiedenis blijft sowieso bewaard. De accounts zelf met alle afspeellijsten bestaan nog, alleen zijn ze de ‘Free’ variant als je er geen abonnement meer bij hebt. 🙂


Hi Sanne,

Bedankt voor je reactie. Helaas staat op de bevestiging van de opzegging niets over Spotify. Ik heb op de email feedback gegeven dat dit beter kan voor jullie en de klanten.

Hoe nu verder? Ik merk dat ik van het proces van opzeggen langzaamaan geïrriteerd begin te worden. Niemand lijkt precies te weten hoe het zit met Spotify Family.

Voel je vrij om mij hier over te bellen als jullie een goede, inhoudelijke reactie kunnen bieden.

Groet,

Jasper Dekker-Goedemans 

 


Ik werk via het forum dus als je telefonisch contact prettiger vindt dan kun je ons bereiken via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 🙂 Je had eerder al gebeld zei je, hopelijk gaat een tweede keer beter.

Mocht contact via het forum ook prima zijn, dan help ik je hier graag verder.
Op de adresgegevens uit je forumprofiel kan ik de opzegging terugvinden. In de mail die je daarover hebt ontvangen op 15 december staat dit: 

Op 12 januari heb je bericht gehad dat het abonnement is gestopt.

dan kan het soms even duren voordat de accounts weer op ‘Free’ staan. Dat heeft met de verwerking bij Spotify te maken en dit kan uiterlijk een maand na het opzeggen gebeuren. 

Ik vermoed dus dat bovenstaande van toepassing is. Op uiterlijk 12 februari zouden de Spotify accounts weer op ‘Free’ moeten staan en kun je dus ergens anders een Spotify abonnement afsluiten om de accounts weer Premium te maken. 

Hopelijk lukt het zo! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat het gerust weten.

​​​​​


Hi Sanne,

Dank voor je bericht. Dit is uitleg waar ik wat mee kan, dank. Ik ga ma 12 feb opnieuw kijken en hopelijk lukt het dan. 

Fijne dag.

Vriendelijke groet,

Jasper 


Graag gedaan! Mocht het tegen die tijd nog steeds op Premium staan, trek hier dan gerust weer aan de bel. 🙂


Hi Sanne,

 

Het is al gelukt om te switchen naar Duo met behoud van account geschiedenis.

Fijn weekend.

Vriendelijke groet,

Jasper 


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het laten weten! 🙂