Skip to main content

Ondertussen nog steeds niets gehoord, en ik betaal nog steeds voor een dienst die ik niet gebruik, in november 2021 al opgezegd!!  KPN DIT IS SCHANDALIG !!!!!

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @Kennydw, dat is wel lang inderdaad! Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Zou je dat volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) in kunnen vullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Zoveel mogelijk ingevuld, maar zoals gebruikelijk bij kpn kan ik niet alle info zo als boven vermeld er kwijt. Schiet lekker op zo met KPN. 


Je kunt alle vakjes gebruiken waar 'Privé’ bij staat. Die zijn alleen voor jou en ons moderators te zien. Als je de laatste 3 cijfers van je IBAN daar nog aan toe kunt voegen (bijvoorbeeld bij 'Persoonlijke opmerkingen’) kan ik met je meekijken. Ik kan alleen meekijken als ik de gegevens volledig kan controleren.


Creatief bezig geweest, gegevens moeten er nu allemaal staan.


Dank je voor de gegevens @Kennydw, ik zie inderdaad dat Spotify als een online aankoop staat in plaats van als een extra, waardoor we het zo niet kunnen uitzetten. 

Ik stuur dit voor je door naar een achterliggende afdeling met het verzoek daar naar te kijken. Zodra ik daar een terugkoppeling op heb kom ik er hier bij je op terug!


Ik heb een terugkoppeling gekregen @Kennydw, Spotify is voor je uitgezet. Op de komende factuur zal nog een deel in rekening gebracht worden (tot de datum van het uitzetten) en je krijgt daar ook een vergoeding op voor de kosten van Spotify tussen November en nu.


Dankjewel !!