Skip to main content

Hallo,

Ik heb al jaren een betaald abonnement van Spotify. Wanneer dit is ingegaan, weet ik niet meer. Maar ik wil het nu opzeggen en dat lukt niet. KPN stuurt me naar Spotify en spotify stuurt me weer terug naar KPN. Bij Spotify zeggen ze dat ik bij KPN moet zijn, zij kunnen dit niet opzeggen. Bij KPZzeggen ze dat ze het online aankopen (abonnement) van google niet op kunnen zeggen, terwijl er helemaal geen abonnement loopt bij google. Al met al: ik baal hiervan, ik kan dus niets opzeggen en zo te lezen hebben er meer mensen last van, zelfs al heel lang. Wat moet ik nu doen, want ik wil geen betaald Spotify abonnement meer.

Groet Geerjanne

Kunt u het niet gewoon in MijnKPN uitzetten? 


Dat had ik gedaan, maar het stond weer op de rekening als online betaling. k heb net weer gebeld en de KPN had een mail gestuurd naar mij die ik niet meer kon vinden. Ze hebben deze mail alsnog weer gestuurd. Daar staat in dat ik opgezegd had per 26 juni, dus de volgende maand augustus zou het spotify bedrag als online aankoop verdwenen moeten zijn. Ik hoop het maar, zal deze mail goed bewaren en de volgende nota in de gaten houden. Ik hoop dat het daarmee opgelost is. 


Welkom op de community @Spotify is niet op te zeggen, het kan inderdaad zijn dat de opzegging en de factuur elkaar gemist hebben. Als het op de volgende factuur weg is, is het opgelost. Als het er nog wel op staat, geef me dan hieronder even een seintje. Als Spotify dan nog als Online Aankoop staat kan je het zelf niet verwijderen, daarvoor moeten wij dan een speciale afdeling vragen. Ik hoop dat dat niet nodig is en het al geregeld is natuurlijk.


Bedankt Jasper, 

Ik wacht volgende maand af en mocht de online aankoop nog niet verwijderd zijn, dan laat ik van me horen! 


Reageer