Skip to main content

Goede avond, ik heb 30 april 2024 mijn spotify opgezegd die ik had via KPN. Ik ga er vanuit dat je 1 maand vooruit betaald via je factuur. Dus ik zou vanaf 1 juni 2024 geen spotify meer moeten betalen via mijn KPN factuur. Echter is dit tot nu toe (juli 2024) nog steeds in mijn factuur als online aankopen. In juni ben ik door 4 verschillende mensen geholpen en heeft het naar niets geleid. Dit keer in juli ging ik maar naar een fysieke winkel. De meneer vertelde mij dat de laatste optie hopelijk het probleem gaat oplossen. Ik heb een aantal forums hier over gelezen en mensen eisen hun geld terug. Ik zou ook graag mijn geld terug willen van 2 maanden (2x10,99= 21,98€) 

Hoi @Desiree0206 . Op het forum pakken we geen individuele issues (meer) op.  Je kunt het beste bellen met 0800 0402 .  Als er iets aan onze kant is misgegaan, zullen ze het ongetwijfeld netjes met jou oplossen. 


Beste @Marcia van KPN ik heb dit probleem ook nog steeds. Vorige maand heeft een medewerker aan de Ferdinand bolstraat in Amsterdam de instellingen voor mijn online aankopen gewijzigd op mijn verzoek maar er staat nog steeds dat ik meer kosten heb gebruikt dan er in mijn bundel zit.  Van de week een medewerker aan de telefoon gehad die dit verhaal voor het eerst hoorde en mij niet echt verder kon helpen. Als ik naar de kpn community kijk zie ik al meerdere mensen met dit probleem. Ik kan mijn Apple Pay wel blokkeren maar dan kan ik hem ook niet meer gebruiken voor andere doeleinden. Dus dat is voor mij geen oplossing. Ik ben hier al vanaf eind april mee bezig. Ik heb nog steeds de mail met datum van de opzegging. Dus die kan ik aantonen. Graag zou ik ook een vergoeding willen hebben. Morgen ga ik ook maar weer naar de winkel want dit is echt een frustratie punt. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


@Desiree0206 Ik stuur je een privébericht


Reageer