Skip to main content

KPN heeft zomaar spotify toegevoegd aan mijn abonnement. Ik heb hier niet om gevraagd, nog toestemming voor gegeven.

Inmiddels zijn er al een aantal facturen die betaald zijn, maar ik ben er nu pas achtergekomen. Ik was de administratie aan het doen en zag dat er zomaar sinds September een spotify op de rekening staat. 

Ik ben alleen dus niemand anders kan dit hebben toegevoegd, ook heb ik zelf al een spotify premium acount op een ander email adres die netjes van mijn rekening wordt geschreven al jaren…. Dus geen noodzaak voor een 2e account.

Ik kan niet vinden waar ik dit uit kan zetten, nog heb ik toegang toe het account. Ik zou niet eens weten aan welk email dit gekoppeld is. 

Ik vind het echt schandalig dat dit zomaar kan zonder mijn toestemming en wil dan ook zo snel mogelijk mijn geld terrug en dat het abonnement van mijn KPN wordt weg gehaald.

In afwachting van jullie verhaal

 

Hoi @Echelle09 

Welkom op het Forum van KPN.

 

Vervelende situatie, dat onbedoeld Spotify aan jouw KPN abonnement is toegevoegd.
KPN zal dit nooit zomaar en zonder jouw toestemming gaan toevoegen, daar is echt een akkoord voor nodig vanuit jouw kant, een medewerker mag dat niet zomaar even gaan toevoegen zeg maar!
Dus hoe dat in jouw geval kon gebeuren, moet dus echt uitgezocht gaan worden.

Via het forum kan een KPN Moderator voor jouw op de achtergrond even gaan kijken, hoe dit kan? maar ook hoe dit voor jouw te stoppen is?

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren (zeker nu met de Kerstdagen voor de deur), dat een moderator je hierbij gaat helpen, is het niet druk op het forum dan kan dit uiteraard eerder zijn.

Ik wens je alvast fijne feestdagen toe!!


Hi @Echelle09, ik denk graag mee. 

Hoi @Echelle09 

Welkom op het Forum van KPN.

 

Vervelende situatie, dat onbedoeld Spotify aan jouw KPN abonnement is toegevoegd.
KPN zal dit nooit zomaar en zonder jouw toestemming gaan toevoegen, daar is echt een akkoord voor nodig vanuit jouw kant, een medewerker mag dat niet zomaar even gaan toevoegen zeg maar!
Dus hoe dat in jouw geval kon gebeuren, moet dus echt uitgezocht gaan worden.

Via het forum kan een KPN Moderator voor jouw op de achtergrond even gaan kijken, hoe dit kan? maar ook hoe dit voor jouw te stoppen is?

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren (zeker nu met de Kerstdagen voor de deur), dat een moderator je hierbij gaat helpen, is het niet druk op het forum dan kan dit uiteraard eerder zijn.

Ik wens je alvast fijne feestdagen toe!!

Michel heeft je al goed op weg geholpen, waarvoor dank! Zou je alsnog zijn advies willen volgen en je profiel in willen vullen?