In april heb ik mijn online aankoop van spotify stopgezet. Er werd mij toen door klantenservice aangegeven dat omdat het halverwege was, het waarschijnlijk nog wel op de factuur kon staan die in april zou komen.
Nu is het alweer halverwege Juli en ik betaal nog steeds voor spotify terwijl ik bevestiging via kpn heb gekregen dat het stopgezet is. Maar in mei kreeg ik weer een factuur waar spotify bij op stond. En in juni en nu dus ook weer in Juli.
Ondertussen heb ik nu meerdere keren contact gehad met allerlei soorten klantenservices. En ook weer met kpn contact gezocht met kpn, toen moest ik maar met de tegenpartij contact opnemen. Aantal weken geleden een aardige medewerker gesproken van kpn die zou dingen uitzoeken. En mij terug bellen, dit is niet gebeurd. Waardoor ik nu zelf maar weer contact heb gezocht.
Spotify stuurt mij door naar kpn of apple, kpn stuurt mij naar spotify. Kom geen steek verder, en nu net gaf klantenservice aan dat ik maar een klacht in moest dienen bij spotify. En dat kpn dit niet kan oplossen voor mij.
Maar er wordt nog wel elke keer netjes geld van m’n rekening afgehaald. Wordt er een beetje moe van dat geneuzel. Zie graag een reactie tegemoet komen. En compensatie voor de maanden dat ik betaald heb, terwijl ik al opgezegd heb.
Voor degene die helpt, ik heb bewijs van opzeggen. Dit kan ik delen zodra er contact is.