Skip to main content

In april heb ik mijn online aankoop van spotify stopgezet. Er werd mij toen door klantenservice aangegeven dat omdat het halverwege was, het waarschijnlijk nog wel op de factuur kon staan die in april zou komen. 

Nu is het alweer halverwege Juli en ik betaal nog steeds voor spotify terwijl ik bevestiging via kpn heb gekregen dat het stopgezet is. Maar in mei kreeg ik weer een factuur waar spotify bij op stond. En in juni en nu dus ook weer in Juli. 

Ondertussen heb ik nu meerdere keren contact gehad met allerlei soorten klantenservices. En ook weer met kpn contact gezocht met kpn, toen moest ik maar met de tegenpartij contact opnemen.  Aantal weken geleden een aardige medewerker gesproken van kpn die zou dingen uitzoeken. En mij terug bellen, dit is niet gebeurd. Waardoor ik nu zelf maar weer contact heb gezocht.

Spotify stuurt mij door naar kpn of apple, kpn stuurt mij naar spotify. Kom geen steek verder, en nu net gaf klantenservice aan dat ik maar een klacht in moest dienen bij spotify. En dat kpn dit niet kan oplossen voor mij. 

Maar er wordt nog wel elke keer netjes geld van m’n rekening afgehaald. Wordt er een beetje moe van dat geneuzel. Zie graag een reactie tegemoet komen. En compensatie voor de maanden dat ik betaald heb, terwijl ik al opgezegd heb. 
 

Voor degene die helpt, ik heb bewijs van opzeggen. Dit kan ik delen zodra er contact is. 

Hi @Mirjamyk, wat zuur zeg dat het nog enorm moeizaam gaat om van Spotify af te komen  😕

Ik kijk graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


@Maja van KPN 

Hi Maja,

Bedankt voor je reactie. Alle benodigde informatie staan vermeldt bij mijn gegevens. Inclusief laatste drie cijfers van mijn rekening nummer en wat mijn vorige 06 nummer was. 
Alvast bedankt!

 


Bedankt @Mirjamyk,

Het verzoek om dit van de factuur te verwijderen ligt nu bij de juiste afdeling 🙂 Als ik een tergkoppeling van ze ontvangen heb dat het in orde gemaakt is, zal ik zelf de te veel in rekening gebrachte kosten voor je gaan vergoeden!


@Maja van KPN  heel erg bedankt!


Ik heb de terugkoppeling @Mirjamyk,

Je factuurmaand bij Spotify liep altijd van de 15e tot de 15e, dat houdt in dat de betaling per 15-04 had moeten stoppen.

Het actieve account die toch nog stiekem doorliep, is nu alsnog opgeheven. Omdat we nét de 15e juli hebben gemist, houdt dit nu in dat je nog gefactureerd gaat worden tot 15 augustus, daarna is de stopzetting helemaal afgerond. het doorvoeren van een vergoeding kan ik pas helemaal na afloop doen, ik zal dus zorgen dat je de onterechte abonnementskosten van 15 april tot en met 15 augustus op de factuur van september van ons terugkrijgt!


@Maja van KPN 

hoi! krijg ik hier ook een bevestiging van via de mail? en bedankt voor de moeite. 


Dat niet, aangezien je die bevestiging in april al hebt gehad, je abonnement is toen administratief al opgezegd maar daarna is het misgegaan 😬

Je hebt het hier echter zwart op wit! 😊


Reageer