Skip to main content

Het is een telecombedrijf, volgens mij communicatiebedrijf. Ze maken het de klant wel heel lastig om een klacht in te dienen. Je kan via het internet alles afsluiten aan abonnementen etc maar een klacht indienen via de mail kan niet. Per telefoon vorige keer een werknemer die mijn klacht wel serieus nam en nota aanpaste, vanavond een medewerker gehad wil creditnota opmaken maar ik moet het zelf opzeggen bij Spotify. Ik heb geen contract afgesloten bij Spotify maar KPN in het verleden. Ben al maanden bezig om van spotify af te komen. Zat voorheen gratis in mijn pakket, nu ander pakket. Heb meteen gezegd ik hoef geen Spotify maar ze blijven het in rekening brengen. Ik zie nu gelukkig een formulier waar ik de klacht kan indienen.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Camanio, welkom op het forum. 

Je hebt inderdaad gelijk dat de opzegging ook via ons moet gaan wanneer je het bij ons hebt besteld bij je abonnement thuis. 

Ik lees dat je inmiddels een klacht hebt ingediend, is het nu opgelost? Ik weet dat het iets langer kan duren tot je een reactie krijgt. 

Ik hoor graag van je. 


Beste Alex,

Nu een medewerker gehad die het voor mij in orde heeft gebracht. Ben wel benieuwd of ik straks een goede nota krijg. 

2 andere medewerkers gaven mij een heel ander advies, ik moest zelf opzeggen bij Spotify. Jammer dat niet elke medewerker dit weet, scheelt hoop tijd en irritatie.

Heb nu ook mijn account verwijderd bij Spotify, of advies van medewerker.

 


Erg fijn om te lezen dat het nu geregeld is, sorry dat het zo omslachtig moest. Laat het me weten mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen. 


Beste Alex,

als het weer niet goed gaat, meld ik het


Â