Skip to main content

@Marcia van KPN , ik heb hetzelfde probleem. Na twee keer bellen naar de klantenservice niet opgelost maar doorverwezen naar de app-store / spotify.

Mag ik van jouw inzet in bovenstaande situatie gebruik maken om dit ook voor mij op te lossen?
 

Groet!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

@Marcia van KPN , ik heb hetzelfde probleem. Na twee keer bellen naar de klantenservice niet opgelost maar doorverwezen naar de app-store / spotify.

Mag ik van jouw inzet in bovenstaande situatie gebruik maken om dit ook voor mij op te lossen?
 

Groet!

Hey, wat mij geholpen heeft is een interne klacht (via een fysieke winkel) laten invullen met je hele probleem. Dan word het door een medewerker die er verstand van heeft behandelt. Succes ! Ik ben er maar 4 maanden mee bezig geweest 


Hallo @BM12319, welkom terug! Heel vervelend om dit te lezen 😞. Gelukkig hoef je hier geen klacht voor in te dienen: we helpen je graag via de community. Ik ga er voor je achteraan dat het opgezegd wordt op jouw 06-nummer en laat je nog even weten wanneer dit gelukt is. 

 

@Desiree0206 goed om te lezen dat het voor jou nu uiteindelijk wel opgelost is. Mijn excuses dat dit zo lang heeft moeten duren!


Spotify is inmiddels verwijderd @BM12319. Ik zie dat eind juni Spotify op je thuis abonnement is gezet, dus ik zal drie maanden vergoeden. Dat wordt op je volgende factuur in mindering gebracht!


Reageer