Skip to main content

Goedemiddag, ik wil mijn Spotify Premium die al jaren via KPN loopt opzeggen, omdat ik over wil stappen op Spotify Premium Student. Ik kan echter nergens de optie vinden om het abonnement uit te zetten, niet in MijnKPN bij entertainment, niet in het Spotify accountcentrum. Het is eigenlijk precies zo als bij dit topic van twee jaar geleden: klik hier. Waarschijnlijk omdat ik al zoveel jaar nu Spotify heb valt deze nog onder het oude systeem, en kan ik hem niet onder het nieuwe ‘Entertainment’ stopzetten. Ook in de App Store/Apple abonnement is het abonnement onvindbaar.

 

Graag hulp! Ik heb de oplossing verder ook niet kunnen vinden op het forum.

Mvg, Danny.

Goedemiddag @DannyF, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zo te lezen heb je zelf alles al geprobeerd wat binnen je mogelijkheden ligt dus goed dat je dit issue ook via deze weg aankaart. Ik duik hier graag wat dieper voor je in en vermoed dat ik dit probleem wel voor je kan oplossen. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Hoor graag weer van je!


Hoi @Jan van KPN, dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld, ik hoop dat ik alle benodigde velden heb ingevuld. Ik had inderdaad al veel zelf geprobeerd, fijn dat dat benoemd wordt 🙂, begrijp hieruit dat dat ook vaak niet zo is. 

Zie uit naar je volgende bericht!

 

Danny.


Hoi @DannyF, bedankt voor het invullen van je profiel :)

Zou jij ook nog eens op deze pagina willen kijken of je hier de optie ziet staan om Spotify Premium stop te zetten? Benieuwd of dat lukt! Zo niet, ga ik kijken naar een andere oplossing (links - of rechtsom gaat dit goed komen hoor)! 


Hoi @Jan van KPN, nee daar staat niks tussen en had ik reeds gekeken. Dat bedoelde ik met App Store/Apple abonnement(en). 


Reageer