Skip to main content

In februari 2024 Spotify Premium aangevraagd bij KPN. Dat is de eerste keer dat er “online aankopen” op mijn factuur werd vermeld. 
In juni 2024 Spotify Premium opgezegd bij KPN, en ook een bevestiging van beëindiging ontvangen. Nog steeds de vermelding “online aankopen”. Contact met klantenservice opgenomen, KPN kan hier niets aan doen, zij worden aangeslagen voor online aankopen door Spotify. Ik heb contact gezocht met Spotify, ik sta daar niet meer vermeld als abonnee, misschien dan via Google of Apple. Ook daar sta ik niet vermeld met een Spotify account. 
Inmiddels betaal ik 5 maanden € 10,99 online aankopen Spotify, dat ik niet heb.  Reeds 3 keer KPN gesproken, die dus niets voor mij kunnen doen.  Ik heb zelfs geen Spotify Free meer. 

HOE KOM IK VAN DIE SPOTIFY ONLINE AANKOPEN AF? Ik word hier moedeloos van.

Hoi @Jacq_60 . Dat klinkt inderdaad om moedeloos van te worden.  

We pakken bij het forum eigenlijk geen individuele issues op maar in jouw geval wil ik toch graag even meekijken en meedenken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hoi @Jacq_60 . Dat klinkt inderdaad om moedeloos van te worden.  

We pakken bij het forum eigenlijk geen individuele issues op maar in jouw geval wil ik toch graag even meekijken en meedenken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hopenlijk heb ik het juiste ingevuld. 

@Jacq_60  Ging helemaal goed. Ik heb nu alle gegevens van jou.

Ik heb een achterliggende desk gevraagd om hier naar te kijken. Ik verwacht vóór het weekend een antwoord.  

Als jij vrijdagmiddag nog niks gehoord hebt (van mij of via een mail )  laat het dan even weten in dit topcic

@Jacq_60 . Het lijkt gelukt.  Het is nu opgezegd.

Je krijgt waarschijnlijk nog één keer spotify op je factuur en daarna is het klaar.

Kun je mij, als die laatste factuur is geweest , hier weer opzoeken en een berichtje achterlaten? Dan gaan we de onterecht gemaakt kosten crediteren. 

Dank voor jouw bericht Erwin, je bent een topper! Ik zal laten weten wanneer laatste factuur is geweest. 

Beste Erwin,

Ik heb zojuist bericht ontvangen met de factuur van deze maand, hopelijk met de laatste melding van Spotify. Jij vroeg mij jou daarover te informeren.

Vriendelijke groet, 

Jacqueline Zwarter 

Reageer