Skip to main content

Ook ik loop tegen dit probleem. Bij KPN staat dat het online aankopen zijn en bij Spotify staat dat een KPN abonnement is. Ik heb dit abonnement aangevraagd op mijn thuis abonnement en het wordt afgeschreven bij mijn mobiel abonnement. Ik ben al maanden bezig om dit abonnement stop te zetten. Maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. KPN los dit op.

 

Admin: eigen topic aangemaakt origineel topic]

Hallo KPN vanaf december wordt er geld afgeschreven voor online aankopen en deze kan ik niet stopzetten. Dit wil ik stopgezet hebben. Kpn stuurt me naar Spotify en bij Spotify sturen ze me naar KPN. Ik zie dat hier meer mensen problemen mee hebben. Kpn los dit op.


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Lidwien . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed.  Klopt het dan dat je nu 2x voor spotify betaalt? 


Ik heb hetzelfde probleem. Al vanaf december 2021 heb ik online aankopen op mijn factuur van mijn mobiele abonnement staan. Terwijl ik Spotify had aangevraagd op mijn thuis abonnement. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de telefonische klantenservice, maar zij kunnen mij niet helpen. Ik word doorgestuurd naar Spotify, maar zij kunnen niets voor mij doen. Het abonnement loopt via KPN. Volgens dit forum hebben meerdere mensen hier ook klachten over. Wie kan dit voor mij stopzetten en het teveel betaalde crediteren.


Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic


Nee op mijn mobiele abonnement staat online aankopen 9,99. Deze wil ik gestopt hebben en creditering van het teveel betaalde vanaf december 2021.


Excuus voor de late reactie.  

Heb je ook al geprobeerd op KPN Pay uit te zetten?

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/online-aankopen-via-kpn-factuur.htm

 

En als jij inlogt in je MijnKPN omgeving en je gaat naar je mobiele product. Staat er dan ook daadwerkelijk spotify tussen?


Hoi,

De facturering via KPN staat niet aan.

Bij mijn KPN staat bij mijn abonnement geen Spotify.

Op de factuur staat online aankoop en bij mijn Spotify account staat KPN.

Groet Lidwien.


Ik gooi dit maandag bij mijn collega's in de groep.  Ik laat je daarna weten wat we hier aan gaan doen! 


Ik ben benieuwd @Erwin_ ! 

 


Ik gooi dit maandag bij mijn collega's in de groep.  Ik laat je daarna weten wat we hier aan gaan doen! 

@Erwin_ 

Volgens mij zijn er flink wat slimme vogels onder de moderators. 


Ik gooi dit maandag bij mijn collega's in de groep.  Ik laat je daarna weten wat we hier aan gaan doen! 

Up, dit duurt nu veel te lang.  

@Erwin_ @Lidwien 


Ik gooi dit maandag bij mijn collega's in de groep.  Ik laat je daarna weten wat we hier aan gaan doen! 

Up, dit duurt nu veel te lang.  

@Erwin_ @Lidwien 

@Erwin_ kpn lekker makkelijk zo. Los het eens een keer op.


Oh? Dit is er helemaal bij ingeschoten. Mijn excuses.  Ik ga opnieuw bezig. 


We hebben (hopelijk) een doorbraak.  Je onterechte mobiele spotify is nu beëindigd.

Kun jij proberen of je nu je spotify bij je vaste diensten kunt activeren?

  


Hallo,

Ik kon Spotify niet stopzetten en het stond als online aankoop op de factuur bij mijn mobiel abonnement. Dit is nu eindelijk opgelost. Maar nu zou ik graag 12x€10=€120,- retour ontvangen voor het teveel betaalde voor online aankopen.

Groet Lidwien.


Hallo,

Ik kon Spotify niet stopzetten en het stond als online aankoop op de factuur bij mijn mobiel abonnement. Dit is nu eindelijk opgelost. Maar nu zou ik graag 12x€10=€120,- retour ontvangen voor het teveel betaalde voor online aankopen.

Groet Lidwien.

Excuus voor de late reactie.  Is er geen credit geweest? Had je de nieuwe factuur bekeken?


Hallo,

Ik kon Spotify niet stopzetten en het stond als online aankoop op de factuur bij mijn mobiel abonnement. Dit is nu eindelijk opgelost. Maar nu zou ik graag 12x€10=€120,- retour ontvangen voor het teveel betaalde voor online aankopen.

Groet Lidwien.

Excuus voor de late reactie.  Is er geen credit geweest? Had je de nieuwe factuur bekeken?

Hoi erwin,

Ik heb nog geen credit gezien.

Groet Lidwien

 


Erg spijtig, @Lidwien . Ik ga dat voor jou regelen.  


Ik heb 120 euro laten crediteren, @Lidwien ..  

Dit staat op je volgende factuur.   Excuses voor al deze ellende.  (dit is erg slecht opgepakt.  Dat geef ik grif toe)