Skip to main content

Ik heb op 12 september spotify premium uitgezet bij mijn mobiele abonnement omdat ik over wil stappen naar spotify family. Ik heb een bevestigingsmail gekregen, echter bleef spotify actief en gefactureerd. 
 

Vorige week zondag nog een keer uitgezet en weer een bevestiging per mail gekregen, echter blijft op aan staan… 

Toen ben ik gaan bellen, drie keer… met de klantenservice, dit heeft mij bij elkaar 2 uur gekost!! 
 

Wat er nu is gelukt, is dat spotify family onder mijn vaste abonnement staat en ik dus ook al voor betaal, echter premium staat nog steeds aan onder mijn mobiele abonnement. Alleen als je doorklikt op aan/uitzetten entertainment opties, dan staat spotify er niet meer bij. Maar onder het kopje in mijn menu bij producten staat nog wel spotify premium aan…. 
 

Als ik dus wil proberen mijn premium op free te zetten (eerste stap naar omzetten family) dan geeft hij dus aan dat het abonnement nog actief is…

Nouja ik weer het niet meer… Hopelijk kom ik hier verder?

Hoi @Iris van vh, welkom op het forum. Als je een extra uitzet verwacht je natuurlijk dat die ook echt stopt. Dat het toch actief lijkt te blijven is dan niet de bedoeling natuurlijk!

Hoe had je het precies uitgezet, was dat via MijnKPN of op een andere manier? Je kreeg wel een bevestiging begrijp ik per mail, stond daar mogelijke een datum in wanneer het gestopt zou worden? 

Kan je jouw forumprofiel ook volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) invullen? Als je daarna een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.