Goedendag,
Aangezien het nog steeds niet gelukt is om via telefonisch contact mijn Spotify Premium stop te zetten, ook nog maar een poging hier.
Op 26-8-2024 heb ik via de KPN app mijn Spotify Premium stop gezet. Hierop ook 2 berichten via mail ontvangen met o.a. de volgende tekst (mails en gewijzigd contract heb ik uiteraard zwart op wit):
“Spotify Premium bij KPN zetten we om naar Spotify Free
Uw Spotify Premium zetten we om in de (gratis) dienst Spotify Free.
Uw contract is ook bijgevoegd.”
Vreemd genoeg werd daarna Spotify Premium nog steeds in rekening gebracht tot op de dag van vandaag.
Jullie komen jullie beloftes dus niet na! Bovendien voldoen jullie niet aan jullie eigen gestelde voorwaarden aangaande het stop zetten Spotify.
Gezien het aantal berichten hier over het stop zetten van Spotify wat niet blijkt te lukken, hebben jullie denk ik wel een behoorlijke verbeterslag te maken.
Ook via telefonisch contact kon ik niet geholpen worden en werd ik de 1ste keer afgescheept, droevig. Ook na een 2de telefoontje kon de meneer mij niet helpen en beloofde na wat uitzoekwerk mij terug te bellen. U raadt het al, dat is niet gebeurd.
Hoe moeilijk kan het zijn? Zo langzamerhand is mijn geduld wel op. Mijn laatste poging in de hoop dat het via dit medium wél lukt. Anders ben ik genoodzaakt om andere maatregelen te treffen en zijn jullie mij als, al jarenlange trouwe, klant echt kwijt.
Vertrouwend op een snelle oplossing van dit probleem;
Groet, Jet