Skip to main content

Hallo, 

 

spotify zou van 06 nummer gehaald worden en naar het pakket gezet worden … waar je bundel voordeel hebt … 5 euro korting 

 

inmiddels staat het bij 06 factuur gewoon nog op de factuur en ook op de factuur van thuis abonnement. 
 

ik zie graag contact dat het wordt recht getrokken. 
 

groet Nathalie 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Naat3, als je Spotify maar een keert wilt gebruiken is het niet handig dat je er twee keer voor betaalt natuurlijk. Als je in MijnKPN kijkt bij het mobiele abonnement, kan je het daar niet uitzetten? Wat gebeurt er als je dat probeert? 


Beste Jasper, het gaat er meer om dat het naar Thuis werd verplaatst .. en van mobiel afgehaald wordt. 

Ik betaal nu 9,99 omdat het op mobiel staat … ik heb bevestigd gekregen meer dan een maand geleden dat het overgezet zou worden naar Thuis .. zodat online aankopen niet 9,99 kost, maar dat je 5 euro korting krijgt ivm combi. 

 

De eerste maand ben ik dit al misgelopen ,maar nu verandert er niks .. en betaal ik weer teveel. 

ik wil graag dat dit ingeregeld wordt …. en dat er een credit komt. 

 


De combinatie met de korting is ideaal inderdaad, en dubbel betalen is het tegenovergestelde van het doel. Ik kan nog niet zoveel zeggen over de situatie, ik heb nog niet alle gegevens die daarvoor nodig zijn. Als je jouw forumprofiel volledig invult, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN, kan ik met je meekijken.


Beste Jasper, mijn profiel aangevuld mijn klantnummer en bij handtekening de laatste 3 cijfers van IBAN ingevoerd. 

 

Voor de duidelijkheid. Via internet / mijn kpn app is het alleen mogelijk spotify te activeren bovenop je 06nr. Dan krijg je geen korting ( 5 euro combi korting) .. Jullie zouden dat wijzigen en onder thuis gaan zetten, maar dit is niet gebeurd. 

Ik hoor graag. 

 

Op 7-10 heb ik een mail ontvangen met het volgende: 

 

Beste mevrouw Kiel,

 

 

U hebt wijzigingen in uw extra diensten aangevraagd. Hierbij ontvangt u extra informatie over deze wijzigingen.

 

 

Uw klantnummer is ***.

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy


Dank je voor de gegevens @Naat3, ik heb de cijfers van de IBAN naar een ander vakje verplaatst en het klantnummer in je bericht verborgen. Beide zijn voor iedereen zichtbaar en met privégegevens is het i.v.m. privacy niet verstandig om ze openbaar op internet te delen. Met de gegevens heb ik voor je gekeken en op dit moment is het niet mogelijk om Spotify te verwijderen bij het mobiele abonnement. Dit is niet alleen bij jouw abonnement, dat speelt bij meer mobiele abonnementen. Er wordt gewerkt om dit weer mogelijk te maken en zodra het weer mogelijk is kunnen we het verwijderen. Op dat moment moet het ook weer lukken via MijnKPN. Zodra het verwijderd kan worden zullen we samen natuurlijk ook kijken naar de periode waarbij Spotify dubbel in rekening is gebracht, zodat dat ook rechtgezet wordt.


Jasper, 

 

bedankt, maar nu is het nog steeds niet opgelost en betaal ik nog steeds teveel. 

Hoe gaan we dit nu oplossen? Kan KPN even contact met me opnemen om dit in te regelen?

 

Groet


Dat begrijp ik @Naat3, ik wil het ook oplossen. Maar zoals ik in mijn vorige bericht aangaf lukt dat nog niet. Dat is nog het geval, ik blijf het voor je in de gaten houden maar het kan op dit moment nog niet uitgezet worden. Ik had er al navraag over gedaan maar daar heb ik op het moment nog geen reactie op. 


Ik ben het nog steeds voor je in de gaten aan het houden @Naat3, maar helaas kan het op dit moment nog niet gewijzigd worden. Ik weet niet wat de oorzaak daarvan precies is, maar het is iets hardnekkigs. Ik blijf het voor je in de gaten houden!


Ik heb net een bevestiging gekregen dat het voor jouw abonnement is aangepast @Naat3, Spotify is nu dus geen onderdeel meer van het mobiele abonnement! Voor de maanden die het via die weg nog wel in rekening was gebracht heb ik een vergoeding voor je klaargezet, deze zal op de volgende mobiele factuur in mindering worden gebracht. 

De vergoeding is hoger dan het abonnementsbedrag, dat betekent dat je een negatief totaal bedrag op die factuur zal zien staan. Dat minbedrag zal op jouw rekening worden bijgeschreven.