Skip to main content

Goedemiddag,

 

Het is nog niet voor iedereen opgelost hoor 🤔🤔.

Met bovenstaand probleem kampen wij al ruim anderhalf jaar. Steeds wordt er 9.99.- afgeschreven. Op de factuur en app staat ook 0 diensten: a 9.99 euro. Ik heb een klacht ingediend diverse medewerkers van kpn gesproken hierover (vandaag wederom). Deze betalings koppeling blijft lopen. Niemand maar dan ook niemand weet een antwoord. 

Op de profielpagina van Spotify staat ook onderstaande foto betaling loopt via kpn/xs4all.

Moet ik nu mijn gehele mobiele abonnement laten stoppen? Aangezien Spotify aan een contract nummer wordt gekoppeld.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste @Toby78, ik maak er een melding van dat wij dit op moeten pakken! Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik het je weten. 


Er was inderdaad nog een account actief onder water. Die is nu opgeheven, per 12.01.2024. Ik zie dat er in mei dit jaar voor het eerst een contact over is geregistreerd. Dat zou betekenen dat je 7 maanden 9,99 euro terugkrijgt van mij. Jij hebt het zelf over anderhalf jaar, heb je er al eerder met ons over gesproken?


Goedemorgen,

Ik was er inderdaad al langer mee bezig. Gisteren heb ik met een medewerkster gesproken en als het goed is moet het probleem nu opgelost zijn 😀. We wachten de volgende factuur nog even af en we worden dan ook terug gebeld. Bij mijn Spotify pagina staat nu wel 'free Spotify account" ik ben geen premium meer 👍. Dus nog even afwachten.


Ah check. Dan doe ik voorlopig nog even niets. Mocht je toch niet gebeld worden, laat je het weten?


Dat laat ik weten via het forum. Komt vast goed.