Skip to main content

Ik heb onderstaande in een ouder topic vermeld, maar misschien toch beter om dit als een nieuw topic op te voeren.

Er wordt een online aankoop van een Spotify premium berekend voor € 9,99, terwijl ik deze aankoop niet heb gedaan, ik heb namelijk al jarenlang een Spotify premium abonnement via KPN. Ik zou nu dus 2 abonnementen op Spotify hebben. KPN gevraagd mij een bewijs te sturen van deze aankoop, maar dat kan niet en ik moet dit maar met Spotify regelen. Beiden kunnen mij geen bewijs van deze aankoop geven en beroepen zich op de privacy wetgeving. 

Inmiddels 2x contact gehad met KPN en 2x met Spotify, maar beiden zeggen dat de ander dit moet oplossen. De enige oplossing die KPN mij gaf was om mijn bestaande abonnement af te sluiten, maar dat is natuurlijk geen oplossing, ten eerste ga ik dan € 9.99 betalen i.p.v. € 8,50 en ten tweede heb ik dan nog steeds 1 maand teveel betaald. Zowel mijn account bij KPN als bij Spotify bekeken en bij beiden wordt maar 1 abonnement vermeld, geen 2.

Ik ben het inmiddels wel zat en wil dat KPN dit oplost, zij zijn degenen die mij dit in rekening brengen en op dat punt heb ik niets met Spotify te maken en KPN moet maar bewijzen dat ik deze online aankoop ook daadwerkelijk heb gedaan (wat dus niet zo is)  

Hoewel dit al een ouder topic is en de indruk wordt gewekt dat dit probleem is opgelost, wordt ik nu met de factuur van april 2023 met dit zelfde probleem geconfronteerd. 

Er wordt een online aankoop van een Spotify premium berekend voor € 9,99, terwijl ik deze aankoop niet heb gedaan, ik heb namelijk al jarenlang een Spotify premium abonnement via KPN. Ik zou nu dus 2 abonnementen op Spotify hebben. KPN gevraagd mij een bewijs te sturen van deze aankoop, maar dat kan niet en ik moet dit maar met Spotify regelen. Beiden kunnen mij geen bewijs van deze aankoop geven en beroepen zich op de privacy wetgeving. 

Inmiddels 2x contact gehad met KPN en 2x met Spotify, maar beiden zeggen dat de ander dit moet oplossen. De enige oplossing die KPN mij gaf was om mijn bestaande abonnement af te sluiten, maar dat is natuurlijk geen oplossing, ten eerste ga ik dan € 9.99 betalen i.p.v. € 8,50 en ten tweede heb ik dan nog steeds 1 maand teveel betaald. Zowel mijn account bij KPN als bij Spotify bekeken en bij beiden wordt maar 1 abonnement vermeld, geen 2.

Ik ben het inmiddels wel zat en wil dat KPN dit oplost, zij zijn degenen die mij dit in rekening brengen en op dat punt heb ik niets met Spotify te maken en KPN moet maar bewijzen dat ik deze online aankoop ook daadwerkelijk heb gedaan (wat dus niet zo is)  


Admin: samengevoegd met bestaand topic


@Mieke T. Welkom op het forum. 

Wat irritant dat er 2 keer Spotify in rekening gebracht wordt op je factuur. 

Vooral ook omdat je van het kastje naar de muur gestuurd bent. 

Ik zag dat je je forumprofiel al ingevuld had. Ik heb je gegevens doorgezet naar mijn collega's.

Zij gaan de situatie onderzoeken. Zodra ik meer informatie heb hierover zal ik het hier zo snel mogelijk delen!


@Mieke T. Ik zie dat mijn collega's de situatie hebben opgepakt en dat Spotify stopgezet is en er een creditatie gedaan wordt. 

Daarom sluit ik dit topic :)


Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt en kreeg uiteindelijk bericht dat het ten onrechte aan mij berekende bedrag gecrediteerd zou worden, helemaal prima dus.

Alleen krijg ik nu vandaag de nieuwe factuur en idd wordt er € 19,98 gecrediteerd, MAAR……. er wordt ook opnieuw € 9,99 voor online aankopen in rekening gebracht 😀, dus helaas nog geen definitieve oplossing.

 

Abonnement €82,23
Eenmalig €-19,98
Online aankopen €9,99
Totaal€72,24

 

Admin: samengevoed met eigen topic


@Mieke T. Ik zie dat je reactie is samengevoegd met je al bestaande topic. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en ik zie de vergoeding terugkomen. Maar ik zie ook nog de "online aankoop". 

Ik heb de situatie opnieuw doorgezet naar mijn collega's. Zodra ik terugkoppeling van hen heb laat ik het hier weten!