Skip to main content

Ik heb een abbonnement via KPN op spotify.    Dit wordt ook maandelijks op de factuur vermeld en verrekend .  Nu wil ik dit uitzetten maar dit lukt niet.   De Spotify optie wordt niet onder mijn abbonement weergegeven. 

Willen jullie dit aub oplossen.  ( opzeggen via Spotify lukt niet, die geven aan dat dit enkel via KPN kan)

Hey @bartba op welk factuur wordt dit vermeld Thuis/Mobiel en hoe wordt het vermeld “online aankopen” of “spotify premium”

 


Hallo Mastermovie, 

Het staat op de factuur Mobiels vermeld als Online aankopen. 


Goedemorgen Mastermovie,

Het staat op de factuur Mobiel vermeld als online aankopen 


Dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 of even naar de KPN winkel gaan. zij kunnen het als het goed is wel voor je uitzetten


Okay,  hartelijk dank voor de info. 


Met bellen lossen ze niets op!  Wat een bedroevend slechte service.  Bij KPN zeggen ze we kunnen niets doen je bij XS4ALL zijn, en daar zeggen ze weer je moet bij KPN zijn...


Hi @bartba, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Als dit als Online aankoop is aangegeven op je factuur die je dit in de App store uit te zetten. Op de site over KPN Pay kun je precies lezen hoe je dit doet. Scrol iets naar beneden en volg de instructies over het opzeggen, afhankelijk van je toestel, iOS/Android. 


Hallo Alex,

Hartelijk dank voor het meedenken. 
Deze tip kreeg ik afgelopen donderdag ook, ik heb de historie tot 2017 nagekeken maar spotify staat er niet bij.

Betalingen via de app-store lopen overigens altijd via mijn CC.


Het moet toch ergens ooit dit gekoppeld zijn aan je telefoonnummer. Jij betaalt dus verder niets via KPN Pay maar alles met je CC? Want dan stel ik voor om KPN Pay helemaal uit te zetten, dan stopt de betaling ook automatisch. 

Is dat een idee? 


Prima, er loopt verder niets via KPN pay. 

 

 


Prima, er loopt verder niets via KPN pay. 

Bij deze gedaan. 


Top, 

Hartelijk dank voor de hulp.

Vriendelijke groet,

Bart


Graag gedaan uiteraard. 


Graag gedaan uiteraard. 

Goedemiddag, 

De kosten worden nog steeds in rekening gebracht helaas.
Wil je nog eens kijken wat er mis gaat? |

Mvg.

Bart


Ik ben hier ook verbaasd over. Mag ik je vragen om onder "Persoonlijke opmerkingen” in je profiel je gebruikersnaam/e-mailadres in te vullen waarmee je inlogt bij Spotify? Dan kunnen wij hierop inzoomen. 

Je playlists blijven uiteraard zoals ze zijn. 


Ik ben hier ook verbaasd over. Mag ik je vragen om onder "Persoonlijke opmerkingen” in je profiel je gebruikersnaam/e-mailadres in te vullen waarmee je inlogt bij Spotify? Dan kunnen wij hierop inzoomen. 

Je playlists blijven uiteraard zoals ze zijn. 

Hallo Alex,

Zojuist gedaan. 

Mvg. 
Bart

 


Dankjewel, ik ga hier een melding voor aanmaken voor onze technische diensten om te kijken waar dit aan ligt. 


Goedemiddag Alex,

Het laatste bericht is al weer bijna 3 weken terug, ben je inmiddels al wat verder?

Mvg,

Bart


Hallo Alex,

We zijn weer een maand verder en ik heb nog steeds géén antwoord ontvangen.
Dit vind ik een bijzonder kwalijke zaak:  als KPN niet in staat is om dit probleem op telossen:  geef dit dan aan! 
Dan stap ik over naar een andere provider, dit is wel de laatste optie, maar ik wil echt van Spotify abonnement af!

In afwachting van uw reactie.
 

Bart


Misschien kun je hier eens kijken:

Ga naar de playstore en klik op je eigen foto (Rechts bovenin) klik dan eens op betalingen en abonnementen en dan op abonnementen. Staat daar iets tussen?


Is ruim 3 maand geleden allemaal al uitgebreid gedaan: zonder resultaat.  Daar is niets zichtbaar. 


Ik kan dit ook niet plaatsen, ik ga hier morgen persoonlijk achteraan en hou dit in de gaten tot het op is gelost, dit duurt erg lang zo. Ik kom hier begin volgende week op terug!


Hallo Alex,

Er is nu wel een verandering zichtbaar, het Spotify abbonnement is vorige week door iemand omgezet naar de gratis variant.  Alleen worden de kosten nog wel steeds doorbelast. 

Mvg.

Bart


Ik kan dit ook niet plaatsen, ik ga hier morgen persoonlijk achteraan en hou dit in de gaten tot het op is gelost, dit duurt erg lang zo. Ik kom hier begin volgende week op terug!

Goedemiddag Alex,

Zo te zien gaat het nu allemaal goed.
Top, hartelijk dank voor de hulp. 

Met vriendelijke groet,

Bart


Ik zie het ook. Het heeft even geduurd, maar het is gelukt! 

Dankjewel voor je geduld.