Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem en word ook al 3x door de telefonische helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd. Dan zou het opgelost zijn en is het de volgende maand weer niet correct, dan zouden ze terug bellen maar bellen ze niet meer.

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

ik heb de stappen hierboven gecheckt en er word niks via apple in rekening gebracht.

 


Sinds 3mnd word spotify dubbel afgeschreven. 1x maal via mijn kpn thuis abonnement met husselkorting. Dit is correct. En nu opeens ook via online aankopen. Via de telefonische helpdesk kom ik na 3 pogingen ook niet echt verder. Ondertussen betaal ik al 3mnd dubbel voor 1 spotify acount. Wie kan mij verder helpen?


Hoi @Bvg1, welkom bij ons op het forum. Spotify dubbel afschrijven is wat veel van het goede, zeker als je er maar een gebruikt. Als ik je goed begrijp heb je het een keer bij het Thuis abonnement en een keer bij een mobiel abonnement? Of staan ze beiden bij het Thuis abonnement? Op je profiel staan geen gegevens, waardoor ik er inhoudelijk niets over kan inzien.

Je hebt ons ook al gebeld zei je, maar daar lukte het niet? Wat is daar geprobeerd, kan je er meer over vertellen? We denken graag met je mee, maar we zien niet wat jij ziet. We zien alleen wat jij ons vertelt


het word beide via het thuis abonnement ingehouden. 1x als spotify by kpn thuis en 1x als mobiele aankoop met omschrijving spotify. Aan de telefoon konden ze hier niks in veranderen en konden ze niet zien waar die online aankoop opeens extra vandaan kwam. Uiteindelijk heb ik laatst weer iemand gesproken van kpn en die heeft als nood oplossing maar de functie mobile aankopen geblokkeerd.


Een mobiele aankoop wordt over het algemeen niet bij een Thuis abonnement gerekend, maar bij een mobiel abonnement. Als die ook op jouw Thuis factuur staat is dat gek. Het blokkeren van mobiele aankopen is ook voor de mobiele factuur.

We kunnen de volgende factuur afwachten en kijken of het daar klopt, maar het is mogelijk dat het daarmee nog niet lukt. Je kunt je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen. Als je daarna een seintje geeft kan ik ook kijken wat ik er over kan zien.


Hoi Jasper,

De mobiele aankoop voor spotify is weer bij mijn thuis abonnement gerekend. Ik heb mijn profiel verder ingevuld. Hopelijk kunt u mij nu verder helpen.


Dank je voor de gegevens @Bvg1, vervelend dat het nog niet gelukt is na de vorige pogingen! Ik heb een melding voor je aangemaakt naar een achterliggende afdeling met het verzoek om naar die Online Aankoop te kijken en te kijken of zij die kunnen verwijderen.


Bedankt Jasper, ik ben benieuwd.