Skip to main content

Na het afsluiten van een nieuw abbonoment bij KPN stond er dat ik 1 juli gebruik kon maken van het interent en dus ook de router binnen zou krijgen. Nu krijg ik een mailtje dat dit pas 23 december is. Klopt dit? Zo jaa, kan ik nog overstappen naar een andere provider waar ik sneller gebruik kan maken van interent?

Hi @Jeroenb99! Welkom op het forum. 23 december is wel erg laat. Ik kan zonder informatie geen beloftes maken wat betreft overstappen. Maar laat me eerst voor je kijken of ik wat voor je kan doen. 🙂

Heb je ook een duidelijke reden gekregen waarom de vertraging zo groot is? 

 


Nee dat niet, misschien heeft het te maken met glasvezel? Ik heb express die van 200mbs gekozen zodat glasvezel niet nodig is.


@Jeroenb99 het kan te maken hebben met glasvezel. Op het moment dat je een bestelling plaatst krijg je automatisch de best beschikbare verbinding. Als glasvezel beschikbaar is krijg je geen koper meer. 

Als je je profiel invult kan ik voor je kijken wat er aan de hand is. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik voor je wat er aan de hand is.Â