Skip to main content

Ben over gestapt naar kpn 

Heb de modem en tv box en de andere producten ontvangen .

Kon vanaf 25 september installeren. Dus die dag vrij gepakt .geïnstalleerd .maar wanneer wordt deze nou geactiveerd. Heb dus voor niets een dag vrij gepakt .

Krijg nu de nota van mij oud provider voor de maand oktober. 

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken 

Laat je hier de afloop even zien


Ik bel niet .dadelijk 11 € kwijt .bellen  wie doet dit tegenwoordig nog.waarom kan dit niet online .antwoord krijgen op onze vragen .via mail of SMS 


Wat vervelend dat de overstap niet goed gegaan is.

Als je het modem van de oude provider weer aansluit werkt dat vast nog gezien wat je beschrijft.

Dit kan alleen telefonisch behandeld worden.

bellen  wie doet dit tegenwoordig nog

Je moest eens weten. Elk jaar wordt er méér gebeld. Het is nog altijd de snelste en meest directe wijze van communicatie.

Ik bel niet .dadelijk 11 € kwijt

Waar haal je dat vandaan? Het nummer van kpn is gratis. 

0800 0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

In deze situatie: niet bellen en er gebeurt … niks. 


Wat een onzin 

Ze kunnen je wel reclame sturen 10 x per dag .maar vragen beantwoorden over je nieuwe abonnement niet .en wanneer deze ingaat  ho maar .heb extra een dag vrij gevraagd om te installeren .


Euh, die vragen worden gewoon en prima beantwoord via de telefonische helpdesk. Bel nou ff. Hier op het forum hiervoor blijven geeft geen sjoege hiermee. Ook de kpn moderators mogen hier in verband met ontbreken bepaalde verificatie niets mee.

Je kan het nog via Twitter of Facebook proberen. Ik verwacht echter dat je daar ook naar de telefonische helpdesk wordt verwezen.


Hallo @Mark Huijs, een vervelende toestand natuurlijk. Als de startdatum 25 september hadden zijn, dan wacht je inmiddels al een aardige tijd. Is er reeds contact geewest met de klantenservice over jouw abonnement? Hopeljk werkt het inmiddels ook! 
Zo niet, kan ik ook voor jou kijken. Vul dan wel jouw forumprofiel even in. Zonder gegevens kan ik namelijk niks.

Daarnaast is het forum vooral een plek waar forumleden elkaar onderling ondersteunen en helpen. Indien nodig springen moderators bij voor hulp. Het is echter wel dat dat enige dagen kan duren. 


Nee ben nog steeds op het sms je aan het wachten .


IK kan me goed voorstellen dat je daar flink van baalt @Mark Huijs. Wat er aan de hand is, is voor mij lastig te achterhalen zonder gegevens. Vul jouw forumprofiel, dan kan ik voor je kijken en wellicht iets doen aan de oplevering van jouw verbinding. 


Is nu opgelost