Skip to main content

Hi,

Mijn tv en internet abonnement zou op 8 juni gereed zijn, maar ik krijg net bericht dat de startdatum is verzet naar 24 augustus. Dit is twee maanden later! Ik moet o.a. voor mijn werk thuiswerken en heb de wifi dus hard nodig. Ik ga verhuizen naar een bestaand en modern appartement, dus aan de bekabeling kan het niet liggen?
Is er een reden voor deze vertraging en kan er iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt.

Er zal zeker een rede voor zijn want anders doen ze dat niet. Een rede zou kunnen zijn dat de vorige bewoner een opzegging of verhuizing gedaan heeft miv 24 augustus. Bel morgen de klantenservice 0800-0402.  Wellicht kunnen ze je wat meer vertellen.  Je kunt ook hier wachten op een moderater maar de wachtijd is een dag of drie. 


Contact gehad met de klantenservice en het klopt inderdaad wat Joep1965 heeft gedeeld. De vorige bewoner heeft een verkeerde aanvraag gedaan voor zijn nieuwe adres die 24 augustus in moet gaan. De klantenservice heeft mij erg goed geholpen en onze beide orders geannuleerd, daarna nieuwe orders op de juiste adressen gezet en mijn aansluiting wordt 16 juni geregeld met gratis monteur. Al met al zeer tevreden.


Fijn om te lezen dat het zo opgelost kon worden, @Felinecms! 💚