Skip to main content

Ik heb maandag 21 augustus bestelling geplaatst voor TV Box +, waarbij er gezegd werd dat die binnen drie dagen geleverd zouden worden.

Nu op vrijdag 25 augustus (4 dagen later) staat de status van de bestelling nog steeds op ‘inpakken'. Wat is dit voor service van KPN? Waarom wordt er niet op tijd geleverd???

Hallo @Win Grotens ,

Dat is niet zoals het gewoonlijk gaat. Het snelste is om vanmiddag te bellen met 0800-0402. Dan kunnen ze de inpakker even een zetje geven. 
 

Hier op het forum duurt het enkele dagen voordat je aan de beurt bent. 


Hoi @Win Grotens, welkom op ons forum!
Heb je inmiddels je ontvangers al binnen of op zijn minst meer duidelijkheid?


Ik heb 17 september een bestelling geplaatst met aansluitdatum 17 oktober. Tot op heden niets ontvangen.

 

 


Ik heb 17 september een bestelling geplaatst met aansluitdatum 17 oktober. Tot op heden niets ontvangen.

 

 

Hoi @Pessershof en welkom hier op ons forum :)
Dan zou ik je in eerste instantie willen aanraden om eens contact op te nemen met onze helpdesk. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 dagen voordat je aan wordt gesloten of zelf aan gaat sluiten dus op zich kan het wel kloppen dat je deze nog niet hebt ontvangen! 


Ik hen een email ontvangen dat het pakket onderweg is.

Dus goed gekomen🙂.


Ik hen een email ontvangen dat het pakket onderweg is.

Dus goed gekomen🙂.

Fijn om te horen @Pessershof en bedankt ook voor het laten weten :) 


Reageer