Hallo @edewilde, het stopzetten van een papieren factuur zou niet zo'n toestand moeten zijn. Als jij jouw forumprofiel invult, dan ga ik voor je aan de slag!Â
ik heb al minstens 4x gebeld over verschillende maanden verspreid, en nu moet ik eerst nog een uitgebreid forumprofiel invullen? is mijn klantennummer niet voldoende, Jeroen van KPN? Stuur mij gewoon een mail en toon jullie klantvriendelijkheid, want daar heb ik nog niet veel succes mee gehad
ik heb al minstens 4x gebeld over verschillende maanden verspreid, en nu moet ik eerst nog een uitgebreid forumprofiel invullen? is mijn klantennummer niet voldoende, Jeroen van KPN? Stuur mij gewoon een mail en toon jullie klantvriendelijkheid, want daar heb ik nog niet veel succes mee gehad
Hallo @edewilde een moderator heef geen inzicht in de klantenadministratie als jij dat niet opgeeft.
Vul s.v.p. in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan kan @Jeroen van KPN wat voor je betekenen, eerder niet helaas.
Die minimale gegevens zijn nodig om te verifiëren dat jij ook degene bent die je zegt dat je bent, logisch toch?
Â
Â
Hallo @edewilde, het stopzetten van een papieren factuur zou niet zo'n toestand moeten zijn. Als jij jouw forumprofiel invult, dan ga ik voor je aan de slag!Â
forumprofiel ingevuld. Ik wacht op je reactie ;-)
Het heeft even wat uitzoekwerk gekost @edewilde, maar ik heb een antwoord voor je. Bij het Belbasis abonnement dat jij afneemt hoort standaard een papieren factuur. Tot mijn spijt moet ik daarbij aangeven dat dit niet uitgezet kan worden voor dit abonnement.Â