Skip to main content

Ik wordt sinds een maand dagelijks gebeld door KPN, of een telesales partij verbonden aan KPN die mijn abonnement kunnen inzien en aangeven dat ze een beter aanbod hebben als ik naar zakelijk overstap.

 

Ik heb meermaals gevraagd of zij mij niet meer willen bellen, maar helaas blijven ze mij dagelijks bellen. Ik twijfel nu om over te stappen, zodat de belletjes ophouden. Hoe kom ik hiervan af?

 

Mvg,

Hallo @Robbertwb ,

Door hun nummers te blokkeren. 


Hi @Noordzee,

 

Dat doe ik, helaas veranderen ze die ook.


Hallo @Robbertwb gewoon aangeven dat je een particulier c.q. consument bent en dus niet kan overstappen naar zakelijk. Bovendien winnen ze er niets mee, want je bent al KPN-klant.


Hi @Robbertwb en welkom op het forum! 

Erg irritant dat je gebeld blijft worden als je aan hebt gegeven dat je dit niet meer wilt. 😕

Mochten ze weer bellen, dan kun je aangeven dat je gebruikmaakt van het recht van verzet. Dit betekent dat de verkoper je niet meer mag bellen en het gesprek direct moet stoppen. 
Aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden moet hiervoor al voldoende zijn, maar goed. Hopelijk werkt dit en word je niet meer gebeld!


@Robbertwb Ik had hier ook een tijd last van, maar heb ook een paar keer de telefoontjes gemist (en dacht dat het een belangrijk, normaal nummer was) dus belde terug. Daar werd toen dit e-mailadres genoemd voor afmelden: afmeldencampagne@kpn.com

Dit hielp (helaas) voor mij niet, maar heb je het wel zwart-wit staan.