Skip to main content

Aangezien ik een probleem met mijn internetverbinding had, werd mij door KPN het mobiele noodpakket toegestuurd. De monteur kwam gelukkig veel sneller dan in eerste instantie beloofd en had het probleem opgelost vóórdat het noodpakket bij de plaatselijke Bruna afgeleverd zou worden. En omdat alles na het bezoek van de monteur weer prima werkte, heb ik er nooit meer aan gedacht het noodpakket bij de Bruna op te halen. Tot ik een herinnering kreeg dat ik dit noodpakket terug moest sturen. Alsnog naar de Bruna gegaan, maar toen was dit pakket alweer geretourneerd naar de afzender (KPN). Ik dacht OK het is weer terug naar KPN, probleem opgelost. Ik blijf echter herinneringen ontvangen (nu de laatste herinnering) dat ik terug moet sturen wat ik dus eigenlijk nooit heb ontvangen.

Ik kan de mails biet beantwoorden (noreply@kpn.com) en de ook in de brief geen telefoonnummer wat ik zou kunnen bellen om e.e.a. uit te leggen. Dus probeer ik via deze weg het probleem aan te vatten, zodat de stroom aan herinneringen ophoudt.

Ik hoor graag van KPN hierover.

Groet GP

Hoi @GerritPeer, welkom op onze community! 
Soms lopen deze dingen helaas nét even langs elkaar. Wil je je adresgegevens invullen in je Profiel? Dan maak ik een aantekening in je dossier. 
Mocht je toch nog een herinnering ontvangen mag je deze negeren.

 

We hebben hier ook een handig kennisbankartikel over:


Hallo @Thomas van KPN 

Ik heb de adresgegevens in mijn profiel aangevuld. Dank voor je snelle reactie.

Mvg Ger


Top! Ik maak de aantekening, je mag de berichten verder negeren. Bedankt voor het melden!


Reageer