Skip to main content

Gister kreeg ik deze SMS, 

Wat lijkt alsof ie van KPN zelf komt door eerder onderhouds-smsje van zelfde nummer..

Echter heb ik géén mail ontvangen waar naar verwezen word, ook niet in de spam-map…

Voor alsnog Heb ik geen issues met mijn internet, dus geen idee wat ik hiermee aan moet..

Iemand een idee? :) 

Welkom op het forum van KPN @Romana001 

Eerlijk gezegd geen idee, wat hiermee bedoeld wordt.
Ook omdat je hierover geen e-mail hebt mogen ontvangen.

Mijn advies is daarom ook, om vandaag nog even te bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het (gratis) telefoonnummer: 0800-0402

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, alleen het woord storing in, en je wordt doorverbonden met de technische afdeling die onderander over storingen en verstoringen gaan.
Deze afdeling is 24 uur per dag bereikbaar!

Een medewerker van die afdeling kan je dan precies vertellen wat er eventueel aan de hand is met je internetverbinding.

Maar ook bevestigen of dit sms’je wel door KPN verstuurd is, want in het bovenstaande sms’je wordt het afgesloten met Mvg, KPN en in het sms'je van gisterenavond Groet,KPN.
Al hoeft dat natuurlijk niet direct iets te betekenen.

Laat wel even weten, hoe het is afgelopen!


Hang nu in de wacht voor technische dienst nadat ik sinds die mail toch last van wegvallende Wi-Fi kreeg en sinds deze ochtend helemaal geen i-net meer heb.. 


@Romana001 Hier Storing kan je zien of storing bij jouw is 


Allemaal al gedaan ;-) 

Zonder teveel in detail te treden hoe/waarom; was ik in quarantaine geplaatst.
De mail is naar facturatie-mailadres verstuurd (bewind) die het dus niet naar mij doorgestuurd hebben vorige week..
In mijn account zelf stond wel mijn eigen mailadres, dus geen idee waarom het ander mailadres gebruikt was…

Als het goed is, word de blokkade deze ochtend eraf gehaald door KPN


Onder bewind is een vak apart, volgens me zijn alle instanties met inkomen, schulden en facturen verplicht mails (papier of digitaal) na de bewindvoerder te sturen. Eerst na beëindiging van het bewind is deze verplichting vervallen maar sommige instanties doen nog steeds moeilijk, ze verwachten de gerechtsbeschikking om definitief correspondentieadres (post, email) ter veranderen


Wauw waar ik normaal tevreden ben met KPN, ben ik vandaag echt not amused En dat is zacht uitgedrukt... 

6 uur na mijn eerste telefoontje  en inmiddels 2x bellen heb ik nog steeds geen internet en zelfs de tv is inmiddels geblokkeerd.

Wanneer ik vraag naar een afdeling die ons wél kan helpen, die meer kan doen dan "een melding" maken, word medewerker Hassan ronduit onbeschoft & laat ons niet eens meer uitpraten.

Wanneer we vervolgens vragen waar we een klacht kunnen indienen over deze "service" en we daarbij willen vermelden met wie wij gesproken hebben, weigert hij niet meer dan een voornaam te geven.

Nadien gooit ie gewoon de spreekwoordelijke hoorn erop.

Seriously, is dit de service van KPN??? 


   @Alex_P   waarom is dit topic in "facturen/administratie" overgezet?

Heeft niets met facturen of administratie te maken... 


@Romana001 Je bent in quarantaine omdat jouw apparatuur is niet veilig (PC,Server...) Lees precies wat staat in de abuse-mail en volg de instructie op. Pas als je de problemen oplost kan je een email naar abuse@kpn.com sturen en verzoek quarantaine op te heffen. Dat is wel met administratie te maken

 

Kijk hier onder "ik ben onder quarantaine”

Ik ben geblokkeerd door het KPN AbuseTeam

 


Die mail heb ik nooit gehad.... 

Na 3x contact met  "storing" klanten"service" waarin er is uitgelegd door ons dat we zelf een instelling (bewust) veranderd hadden, en dat er dus géén vreemde dingen gebeurd zijn, zou je toch verwachten dat de blokkade verwijderen geen 7+uur zou mogen duren, waarbij voor het gemak ook de interactieve tv sinds uur of 12 ineens geblokkeerd is…

 

 


Nou de abuse-mail werkt stuk sneller dan 3x bellen.

Kreeg binnen paar minuten mailtje terug met instructies en meteen deed de tv het sowieso weer.

Nu bezig met de modem instellingen 


OPGELOST. 

Abuse emailadres werkte perfect en snel. 

Volgende keer stuur ik meteen mail naar daar ipv bellen. 

Wel gaat er nog een klacht uit over Hassan. Kpn geeft aan dat gesprekken opgenomen worden, dat doe ikzelf ook standaard als ik iemand bel. Not done hoe hij reageerde