Skip to main content

Er is glasvezel aangelegd tot aan de meterkast omdat ik alleen tv kon kijken met mijn wifi.

Dus een (storings)monteur laten komen ipv instaltie monteur. De monteur heeft alles netjes geinstaleerd nieuwe kabel trekken zodat er weer tv gekeken kon worden.

Nu had hij op de factuur gezet.

Klant moet 70 euro voorrijkosten betalen dit is na mijn mening niet correct omdat dit een CUF migratie is en heeft mij verzocht dit met de klantenservice verder af te regelen.

25 Maart 2023 klantenservice dit voorgelegd dat ik de 70 euro retour gestort wil krijgen omdat het niet ging om een storing maar een instalatie ging.

Klantenservice wil niets voor mij doen om dit te rectificeren zij zeggen dat de monteur dit had moeten doen .dus met andere woorden als ik mijn vinkje verkeerd zet kwam er een storings monteur ipv instalatie monteur.

Ga uit van goede trouw dat dit zou worden opgelost maar helaas niet.mijn vertrouwen in de kpn is door dit voorval beschaamd. 

Hoop dat dit toch nog opgelost kan worden.

 

Hallo @Remon vd Meer, ik heb jouw aansluiting er even bij gepakt. Het eerste wat ik zie is een notitie van de monteur. De monteur heeft aangegeven dat de kosten gecrediteerd mogen worden. De vergoeding is voor je ingevoerd, dit had namelijk een installatie moeten zijn. OP de factuur van april 2023 zal de €70,00 in mindering gebracht worden. 


Super dank je wel zijn wij heel blij mee

Met vriendelijke groet familie van der meer