Skip to main content

Hi,

Dinsdag 28 mei 2024 hebben de glasvezelleggers van KPN bij mij voor de straat open gebroken zonder enige aankondiging o.i.d. Ik heb uiteraard wel ooit een brief ontvangen van KPN dat ze binnenkort zouden beginnen maar een daadwerkelijke planning heb ik nooit ontvangen wanneer ze precies bezig bij mij zouden zijn.

Nu zou 28 mei 2024 mijn nieuwe boxspring worden afgeleverd echter zeiden de logistiekmannen (en terecht) dat zij dat niet aandurfde om dit over een loopbrug te gaan vervoeren.

Ik moet hierdoor nu dus 75-, euro voorrijkosten betalen aan het logistiek bedrijf die de boxspring aflevert bij mij.

Is er ergens een punt waar je deze kosten kunt verhalen op KPN? 

Hoor het graag,

Sybrand

Nee die kosten kunnen niet bij kpn worden verhaald. 


Kunt u een foto plaatsen van die loopbrug? Als die er een beetje solide uit ziet, dan valt KPN niets te verwijten. 

En zoveel weegt zo'n boxspring toch niet? Die pak je toch op met z'n tweeën en dan loop je toch zo over een plank ofzo? 


@Nick83 Nee helaas geen foto van genomen. Maar het was niet echt een solide plank, om enkel over te lopen. Boxspring is redelijk aan de grote kant, was meer het gevaar dat ze misstapte.

 


Ik gok dat er weinig in het vat zit, alleen hier zal niemand u een antwoord kunnen geven. U moet het even melden bij me collega’s van het netwerk via https://netwerk.kpn.com/klacht-indienen/. Hun gaan over een eventuele vergoeding.

 

Ik kan me best heel goed voorstellen dat zo’n bedrijf niet over een loopbrug wilt met het risico om hun nek te breken als ze mis stappen.


Ik kan me best heel goed voorstellen dat zo’n bedrijf niet over een loopbrug wilt met het risico om hun nek te breken als ze mis stappen.

Dan vind ik dat ze zelf geen bezorgkosten moeten rekenen. 


Reageer