Skip to main content

Ik heb per mail van campagnes.kpn.com een mail ontvangen en het gaat over korting op Ultrasnel 1 Gbit/s up- en download van 12,99 naar 2,99 zolang je abonnement loopt.

Maar als ik op het knopje (1 Gbit/s aanzetten) klik, gaat het naar mijn profiel met normale prijzen en gebeurt verder niets, ik heb vervolgens KPN klantenservice gebeld. Ze weten of niets van of zeggen ze deze actie is niet meer geldig, terwijl dit op de mail staat tot 3 november 2024 geldig.

Hoe komt dat? Een false aanbieding???

Hoi @AAA_NL 
Vul even je forumprofiel in met je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @huistijger 

Ik heb mijn profiel ingevuld, bedankt voor uw advies! 👍🙂


Heb je wel via MijnKPN ingelogd en de aanbieding bekeken @AAA_NL , zoals ook in de mail staat.

 


@JanD

Ja, dat heb ik gedaan, zoals het in mijn tekst staat, naar profiel (producten) gaan kan alleen na het inloggen. 😉

 


Wat voor een abonnement heb je nu en wat betaal je nu voor dat abonnement?

De reden waarom ik het vraag is omdat er bij de huidige abonnementen naar mijn weten geen 1Gbps optie voor €12,99 is.

Plaats anders eens een screenshot van alleen het kostenoverzicht op de tweede pagina van de factuur.


@wjb 

Deze aanbieding heb ik ontvangen ongeacht wat ik nu betaal en wat de huidige abonnementen kosten.

Daarnaast als ik op het blauw knopje (1 Gbit/s aanzetten) druk, moet dat wel aangeven, je komt voor deze aanbieding niet of wel in aanmerking. 😉

 


Maar welk abonnement heb je nu en wat betaal je daar nu voor?


Ik snap de aard van jouw vraag niet? 🤔

Als de huidige abonnementen naar jouw weten geen 1Gbps optie voor €12,99 is, lees dan nogmaals mijn vraag hierboven, is dit een false aanbieding van KPN??? 😉

 


Daar lijkt het wel op maar ja, zonder inzage in jouw huidige abonnement kan ik daar niet echt iets zinnigs over zeggen.

Ik heb het gevoel dat jij een heel oud abonnement hebt en dat het dus ook maar zo zou kunnen zijn dat jij dief bent van jouw eigen portemonnee omdat nieuwer abonnementsvorm en veelal goedkoper zijn.

Maar op dat vast te kunnen stellen heb ik dus een screenshot van dat kostenoverzicht nodig.


Ik heb een nieuw abonnement en prijzen kun je vinden op de site van KPN.

Ik neem aan dat de medewerkers van KPN (wat zij alleen kunnen dit helpen) hebben toegang to mijn profiel en kunnen zien wat ik betaal. 

@Sanne van KPN

Zou u dit willen checken aub? B.v.d.


Ik heb een nieuw abonnement en prijzen kun je vinden op de site van KPN.

Met alle respect maar ik zie nergens op een site van KPN een prijs van €12,99 voor 1Gbps vermeld staan.

Als jij dus het nieuwste abonnement hebt dan betaal je nu dus één van de bovenstaande bedragen voor jouw Internet aansluiting.

Er wordt bij deze abonnementsvorm helemaal niet gesproken over een toeslagen voor 1Gbps maar over totaalprijzen voor de gehele dienst.

Ik ben dus nog steeds benieuwd wat voor een abonnement jij hebt, want die nieuwste kan het eigenlijk niet zijn en als dat wel zo is, dan is die "aanbieding" dus onzinnig.


Ik weet niet wat uw rol is binnen KPN maar met alle respect, ik denk u moet bij KPN zijn waarom ik deze actie aangeboden gekregen heb, los van wat ik betaal. Ik neem aan dat KPN geen spammen verspreidt Laat het een KPN moderator dit bekijken wat meer toegang en inzage heeft over de zaken van KPN.

 

N.B. de prijs op uw print-screen hierboven is een totale prijs (internet + TV of + vast bellen), niet afzonderlijk de prijs per snelheid.

 


Ik weet niet wat uw rol is binnen KPN ...

Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en medelid van dit forum.

Waarom plaats je niet simpelweg even een screenshot van het kostenoverzicht op de tweede pagina van jouw factuur.

Onderstaand mijn kostenoverzicht waarop je kunt zien dat ik "Sneller internet tot 1Gbps" "gratis" heb gekregen en betaal voor een 200Mbps abonnement. 

 

 

NB. de prijs op uw print-screen hierboven is een totale prijs (internet + TV of + vast bellen), niet afzonderlijk de prijs per snelheid.

 

Dat is ook precies wat ik zeg, er bestaat geen aparte toeslag meer voor snelheden, die zitten altijd in de pakketprijs voor de de gehele dienst. Die +17,50 die je toont is niets anders dan dat wat je meer zou gaan betalen t.o.v jouw huidige abonnement.

Overigens maakt dat bedrag me nog nieuwsgieriger naar jouw huidige abonnement immers het verschil tussen het laagste abonnement (100Mbps) en het 1Gbps abonnement is €10,- en niet €17,50.


Graag zie ik reactie van een KPN medewerker.


Graag zie ik reactie van een KPN medewerker.

Dan zal je geduld moeten hebben. Een forum is een plaats waar klanten elkaar proberen te helpen en waar de moderators voornamelijk aa gesteld zijn om gesprekken in goede banen te leiden.

Er zal vast wel een moderator van KPN gaan reageren maar dat kan maar zo nog een dag (of twee) op zich laten wachten.

Maar goed, ik heb het vermoeden dat jij een nieuw abonnement hebt dat nog in de eerste zes maanden zit en waar je dus nog €35,- per maand voor betaalt. Klopt dat?

Zo ja, dan denk ik dat die aanbieding ten onrechte in die mail staat.


Ik waardeer dat je als klant van KPN zoveel tijd hier besteedt en inderdaad wacht ik af op de reactie van een moderator, fijn weekend alvast! 👍🙂


Ik heb een nieuw abonnement en prijzen kun je vinden op de site van KPN.

Met alle respect maar ik zie nergens op een site van KPN een prijs van €12,99 voor 1Gbps vermeld staan.

Als jij dus het nieuwste abonnement hebt dan betaal je nu dus één van de bovenstaande bedragen voor jouw Internet aansluiting.

Er wordt bij deze abonnementsvorm helemaal niet gesproken over een toeslagen voor 1Gbps maar over totaalprijzen voor de gehele dienst.

Ik ben dus nog steeds benieuwd wat voor een abonnement jij hebt, want die nieuwste kan het eigenlijk niet zijn en als dat wel zo is, dan is die "aanbieding" dus onzinnig.

@wjb

De reden van dat hogere bedrag 12,99 komt door prijsindexatie(s). Het standaard verschil is inderdaad 10,00. 
 

Als ik in mijn MijnKPN kijk voor een een verhoging naar 1Gbit, dan kost het mij zelfs 15,89. Bij het nieuwe bedrag staat die 52,50 dus met prijsindexaties erbij. Bij het schema wat jij post staan de oorspronkelijke prijzen. In werkelijkheid zal zo’n verhoging mij niet 15,89 kosten, want mijn huidige kosten zijn ook geen 42,50 meer. 
 

Maar het staat natuurlijk allemaal wel weer heel vreemd gepresenteerd. 
 

@AAA_NL

Ik vermoed dat jij gerust kunt ingaan op die aanbieding als je inderdaad over wilt naar dat supersnelle internet. Het e-mail adres van de afzender is in ieder geval juist. 


Noordzee schreef:

De reden van dat hogere bedrag 12,99 komt door prijsindexatie(s).

Nee, dat denk ik niet, daarvoor is het bedrag commercieel gezien veel te "mooi".

Ik ben echt bang dat we hier "gewoon" met een foutje te maken hebben.

Maar ja, zonder te weten welk abonnement @AAA_NL heeft zullen we dat nooit vast kunnen stellen.


@wjb

Deze aanbieding heb ik ontvangen ongeacht wat ik nu betaal en wat de huidige abonnementen kosten.

Daarnaast als ik op het blauw knopje (1 Gbit/s aanzetten) druk, moet dat wel aangeven, je komt voor deze aanbieding niet of wel in aanmerking. 😉

 

Is dit niet het bedrag wat je zou moeten betalen voor 1 gbit bovenop het huidige bedrag wat je nu betaald?

Waar verwijst de asterix naar toe?


 

 

Is dit niet het bedrag wat je zou moeten betalen voor 1 gbit bovenop het huidige bedrag wat je nu betaald?

Waar verwijst de asterix naar toe?

 

 

Ik vermoed dat ook inderdaad. Bij de prijzen voor nieuwe klanten is het verschil 10,00. Maar door prijsindexaties wordt dat verschil groter.  Nu is 12,99 wel een "toevallig" bedrag, maar ik heb ook geen idee wat het anders zou kunnen zijn. 

Het is aan @AAA_NL of die 2,99 per maand over heeft voor sneller internet.

 

De aanbieding is wel degelijk echt van KPN afkomstig. 


Ik vermoed dat ook inderdaad. Bij de prijzen voor nieuwe klanten is het verschil 10,00. Maar door prijsindexaties wordt dat verschil groter.  Nu is 12,99 wel een "toevallig" bedrag, maar ik heb ook geen idee wat het anders zou kunnen zijn. 

Een foutje in de marketing. Ik denk dat die aanbieding onterecht in de email terechtgekomen is.

Mijn vermoeden is dat het contract van @AAA_NL nog in de eerste zes of negen maanden zit waardoor hij nu nog €35,- per maand betaalt en dat daarom aangegeven wordt dat het 1Gbps abonnement €17,50 meer zal kosten.

Maar ja, zolang @AAA_NL geen duidelijkheid geeft blijft het koffiedik kijken.


 

 

Is dit niet het bedrag wat je zou moeten betalen voor 1 gbit bovenop het huidige bedrag wat je nu betaald?

Waar verwijst de asterix naar toe?

 

 

Ik vermoed dat ook inderdaad. Bij de prijzen voor nieuwe klanten is het verschil 10,00. Maar door prijsindexaties wordt dat verschil groter.  Nu is 12,99 wel een "toevallig" bedrag, maar ik heb ook geen idee wat het anders zou kunnen zijn. 

Het is aan @AAA_NL of die 2,99 per maand over heeft voor sneller internet.

 

De aanbieding is wel degelijk echt van KPN afkomstig. 

@AAA_NL 

Heb je al geklikt op de aanbieding? 

Of zie je er vanaf? 


Reageer