Skip to main content

Naar aanleiding van wat al meerdere mensen zo te lezen op dit forum bijĀ  de afhandeling van retour zendingen meemaken, heb ik een voorstel om dit inzichtelijker te maken.

Stuur de afzender een ontvangst bericht van de retourzending zodra deze bij uw verzamelpunt binnen is.

Het moet toch mogelijk zijn om in 2023 het email adres te koppelen aan een klantnummer ( de retourzender dus).Ā 

Voor mij is het een ergernis om steeds maar brieven en emails te krijgen dat de spullen (nog) niet retour gekomen zijn ( lees niet correct administratief afgehandeld).Ā 

Zelfs na meermalen telefonisch contact met KPN medewerker, blijven ze komen. Screenshot van track&trace kan ik zelfs mee sturen.Ā 

KPN probeer dit eens beter op de rails te krijgen.

Ā 

Hi @LimbourgoisĀ en welkom op het forum!

We krijgen hier inderdaad vaker meldingen over. De feedback zetten we ook allemaal door, dus onze logistieke afdeling is hiervan op de hoogte.
Ik heb nog geen concrete informatie over of/hoe dit anders aangepakt gaat worden, maar jouw melding en idee neem ik ook mee in de feedback.Ā 

Bedankt voor het melden en excuses voor de mails! Ze stoppen vanzelf, dus hopelijk is het snel een stuk rustiger in je inbox.